Ισονομία, Παντελεήμων και Κορυδαλλός

Κι εκεί που φοβηθήκαμε πως η Δικαιοσύνη είχε βρει το φως της ήλθε η χθεσινή απόφαση, με την οποία ο πρώην Μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμων πήγε στη φυλακή, να μας αποδείξει πως κατά κανόνα είναι αόμματη. Και όπως ένας κοινός μπουκαδόρος παρεκκλησίων θα έμπαινε στη στενή, το ίδιο μπαίνει κι ένας Αρχιερέας, που απεδείχθη ότι βούταγε παγκάρια. Για να πούμε την αλήθεια, ο συγκεκριμένος ιερωμένος ήταν από τους πιο ικανούς και καλλιεργημένους, απόδειξη πως εκπροσωπούσε την Ιεραρχία σε θεολογικές συναντήσεις διεθνούς εμβέλειας. Η ανίατη αρρώστια της φιλαργυρίας όμως, που κατά έναν παράδοξο τρόπο ανέκαθεν μάστιζε τον ελληνικό κλήρο, στάθηκε ικανή να τον φτάσει να διαβεί την πύλη του Κορυδαλλού, έστω και για το κελλί του δικτάτορα Παπαδόπουλου. Εικόνα συμβατή με τα περί κοινωνικής Δικαιοσύνης και του περί Ηθικής αισθήματος, αλλά όχι και με την την Αισθητική.

Επειδή όμως η αρχή της ισονομίας αποτελεί το θεμέλιο της Δημοκρατίας δεν μπορεί να μην γεννηθούν μερικές απορίες: Αν συνεπάγεται έξι χρόνια φυλακή το να πάρεις ένα παγκάρι από ένα υφιστάμενό σου μοναστήρι, ανταλλακτήριο της ανθρώπινης ελπίδας, το οποίο δεν είναι και σίγουρο πως αν δεν το έπαιρνε ο Μητροπολίτης θα ανακούφισε κάποιους αναξιοπαθούντες, τι ποινή πρέπει να συνεπάγεται το να τρως τα λεφτά που πάνε για αναβάθμιση της Παιδείας, το να αγοράζεις τομογράφους με τα χρήματα του κόσμου και αντί να τους θέσεις στη υπηρεσία του να τους κλειδώνεις σε ένα υπόγειο και να στέλνεις αυτούς που τους πλήρωσαν να κάνουν τις εξετάσεις τους σε ιδιωτικά νοσοκομεία ξεπουλώνας ό,τι έχουν και δεν έχουν; Παίρνεις δεν παίρνεις μίζα από αυτά τα νοσοκομεία. Το να αναλαμβάνεις με υπερβάλλοντα φαμφαρονισμό τα καθήκοντα του Υπουργού και στην πρώτη πυρκαγιά να αποδεικνύεσαι ανίκανος να αποτρέψεις να καεί το σύμπαν και μετά να βρίζεις κι από πάνω που δεν σου δώσανε άλλο υπουργικό τομέα να τον κάψεις κι αυτόν; Το να αφανίζεις τα ταμεία των εργαζομένων όπου καταθέτουν τις ζωές τους για να μην πεθάνουν στην ψάθα; Κλπ. κλπ. Και καλά να μην ξέρεις επίσημο Κράτος τι ποινή συνεπάγονται όλα αυτά, μα ούτε καν “τις πταίει”;

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ -(Φωτογραφία:αρχείο φουστανΕΛΛΑΣ)

3 Σχόλια

  1. Ο/Η IΠΠΟΚΑΜΠΟΣ λέει:

    Σωστότατο ότι η Δικαιοσύνη κάνει καλά τη δουλειά της όταν είναι τυφλή. Σημασία έχει όμως να μην είναι …θεόστραβη, διότι τότε όλοι αυτοί που αναφέρετε και για τους οποίους διερωτάσθε τι ύψος ποινής τους αξίζει, θα εξακολουθήσουν να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Το πρόβλημα στην Ελλάδα, με ευθύνη και των κυβερνήσεων και ενός επίορκου τμήματος της Δικαιοσύνης, αλλά και της κακώς εννοούμενης “συναδελφικής αλληλεγγύης” στον δημόσιο τομέα, είναι ότι έχει παγιωθεί η αντίληψη της ατιμωρησίας που οδηγεί στην ασυδοσία. Κοινώς, ζήτω οι κλέφτες που πίνουν τα κλοπιμαία στην υγεία ημών των κορόϊδων!

  2. Ο/Η Dana_Semitecolo λέει:

    κ. Βίτσο, προσωπικά δεν πιστεύω στη Δικαιοσύνη και ούτε σε αυτό που ονομάζουμε Θεία Δίκη.

    Βλέπω απλά πως “ο καλός, καλό δεν έχει” και ο “κακός”, μια χαρά περνάει! Τώρα να πάει κανείς και λίγα χρονάκια “διακοπές” στον Κορυδαλλό, υπό τέτοιες ευνοϊκές συνθήκες, δεν είναι και τίποτα φοβερό. Αλοίμονο σε κάτι φουκαράδες!

    Κι ακόμα, μην ξεχνάμε πως εδώ και χρόνια, το ίδιο το Κράτος, μας υποδεικνύει τρόπους να το κλέβουμε. Είτε με την πίεση που μας γίνεται, χωρίς τις αντίστοιχες παροχές – όπως αναφέρατε κι εσείς- είτε με τα σκάνδαλα που σκάνε το ένα πίσω από το άλλο και μας αποκαλύπτουν καλοστημένες απάτες, καμωμένες από το ίδιο το Κράτος μέσα από τους εκπροσώπους του, οι οποίοι -ας μην ξεχνάμε- πως είναι εκεί που είναι, γιατί εμείς τους τοποθετήσαμε…

  3. Ο/Η Gatos λέει:

    Εγώ πάντως πιστεύω ότι ο Μπεζενίτης και ηθικό στοιχείο ήταν και όσα του καταλογίζουν για ροζ κασέτες είναι ψέματα. Σε σχέση με τη βρωμιά που υπάρχει στην Ελλαδική Εκκλησία αυτός ήταν φωτεινή εξαίρεση. Απλά του στήσαν πλεκτάνη για να του φάνε την πιο πλούσια μητρόπολη της χώρας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *