Οι «κυρίες»

|
«Είμαι ιδιαιτέρως ευγενής προς τις κυρίες».

Νικήτας Κακλαμάνης

«Κι εγώ».

Ζωή Κωνσταντοπούλου

Η απάντηση της Ζωής Κωνσταντοπούλου, σε πολιτική συζήτηση με τον Νικήτα Κακλαμάνη, αντιμετωπίστηκε πρωτίστως ως «απρέπεια». Αναρωτήθηκα γιατί αλλά μόνο προς στιγμήν, διότι η απάντηση είναι προφανής. Όταν ένας άντρας αντιδικεί πολιτικά με μια γυναίκα και της πει ότι «είμαι ιδιαιτέρως ευγενής προς τις κυρίες», αυτό που εννοείται είναι: «Θα μπορούσα να σε κάνω σκόνη αλλά επειδή είσαι γυναίκα και συνεπώς πιο αδύναμη και εγγενώς μη εξοπλισμένη να με αντιμετωπίσεις, σου τη χαρίζω». Σε μια χώρα, ωστόσο, όπου η ισότητα μεταξύ φύλων δεν έχει ριζώσει ακριβώς, είναι αναμενόμενο ένα υποτιμητικό σχόλιο, που αντλεί τη δυνατότητά του να είναι υποτιμητικό ακριβώς από το γεγονός ότι το απευθύνει ένα μέλος του «ισχυρού φύλου» σε ένα μέλος του «ασθενούς», να θεωρείται θεμιτό. Ενώ, αντίθετα, είναι προφανές ότι «απρέπεια» δεν θα θεωρηθεί το σεξιστικό «είμαι ευγενής προς τις κυρίες» ως απάντηση σε πολιτικό διαξιφισμό, αλλά το θράσος της γυναίκας να αντιμιλήσει.

Εκτός από απρέπεια, η απάντηση «κι εγώ» θεωρήθηκε και ομοφοβία ή, σε κάθε περίπτωση, άκομψη ως προς τον σεξουαλικό προσανατολισμό του συνομιλητή. Γράφτηκε ότι ο κ. Κακλαμάνης υπέστη «outing» – αποκαλύφθηκε, δηλαδή, ότι είναι γκέι, αποκαλώντας τον μάλιστα «κυρία», πράγμα απαράδεκτο, καθότι απαγορεύεται να λέμε τους γκέι «κυρίες». Και γράφτηκε ακόμη ότι αυτό το «outing» υπονομεύει τους αγώνες για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ, όπου η ανανεωτική αριστερά έχει πρωτοστατήσει – ακόμη κι αν κάτι τέτοιο το αγνοεί η αυθάδης (και ομοφοβική) νεαρά δικηγόρος.

Εδώ ζητώ συγνώμη αλλά κάτι δεν καταλαβαίνω, κάτι έχω χάσει… Τον κ. Κακλαμάνη τον έχω στο μυαλό pokies online games μου, σε σχέση πάντα με τη συγκεκριμένη υπόθεση της προστασίας των ΛΟΑΤ από διακρίσεις, ως τον δήμαρχο που αρνήθηκε την αιγίδα του Δήμου στο Gay Pride. Ομοφυλόφιλος; Από πού κι ως πού; Ποιος το λέει; Πού δηλώθηκε κάτι τέτοιο; Εκτός αν αυτό που εννοούν οι τιμητές της βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι υπάρχει εδώ και χρόνια ένα περιρρέον κουτσομπολιό, μια μουρμούρα, μια σιωπηρή συμφωνία ανά την πόλη, πως ο κ. Κακλαμάνης είναι γκέι, και πως η κα Κωνσταντοπούλου όφειλε να σεβαστεί μια συνθήκη όπου όλοι γνωρίζουν τα σεξουαλικά του κ. Κακλαμάνη αλλά κανένας δεν μιλάει (παρά μόνο ψιθυρίζει) γι’ αυτά – εξ ου και το «outing».

Δύο περιπτώσεις οφείλει κανείς, πιστεύω, να υπολογίσει:

Πρώτη περίπτωση: Ούτε η κα Κωνσταντοπούλου ούτε κανένας γνωρίζει αν ο κ. Κακλαμάνης είναι γκέι. Και καλώς, διότι ο ίδιος ουδέποτε έχει δηλώσει κάτι τέτοιο κι έχει κάθε δικαίωμα η σεξουαλική του ταυτότητα, όποια κι αν είναι, να παραμένει ιδιωτική του υπόθεση. Δεν είμαστε καθόλου υποχρεωμένοι να καθιστούμε τη σεξουαλικότητά μας μέρος του δημόσιου λόγου, εκτός αν το θέλουμε.

Σε αυτή την περίπτωση, όταν ένας άντρας λέει σε μια γυναίκα, για να την ξεφορτωθεί σε μια πολιτική συζήτηση, ότι «είμαι ιδιαιτέρως ευγενής προς τις κυρίες», η απάντηση «κι εγώ» είναι κυριολεκτική: «Κι εγώ είμαι ευγενής προς τις κυρίες». Η απουσία μεταφοράς ή αμφισημίας νοηματοδοτεί το χειραφετητικό περιεχόμενο – δηλαδή: «Η σεξιστική σου απόπειρα να με φιμώσεις επιστρατεύοντας την κοινωνική διάκριση εναντίον του φύλου μου, σου επιστρέφεται. Έχω δικαίωμα να αντιμετωπίζομαι ως ίση».

Δεύτερη περίπτωση: Το περιρρέον κουτσομπολιό ότι ο κ. Κακλαμάνης είναι γκέι έχει σε τέτοιο βαθμό διεισδύσει στον δημόσιο διάλογο, ώστε να θεωρείται συστατικό της δημόσιας παρουσίας του, και συνεπώς όλοι οι συνομιλητές αλλά και οι εκ των υστέρων σχολιαστές να οφείλουν να το λαμβάνουν υπόψη τους, έστω και αν ο ίδιος δεν το έχει καταστήσει ούτε σαφές ούτε όμως και παράγοντα οποιασδήποτε συζήτησης. Εγώ δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι μια τέτοια προσέγγιση είναι σωστή – όμως το σίγουρο είναι πως οι σχολιαστές της απάντησης της Ζωής Κωνσταντοπούλου αυτό ακριβώς πιστεύουν: το κουτσομπολιό είναι τέτοιας τάξης που καθορίζει το τι σημαίνει η απάντηση «κι εγώ», ερήμην του κ. Κακλαμάνη.

Και σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο, η απάντηση είναι νόμιμη και, ας μου επιτραπεί να πω, ακόμη πιο αξιοθαύμαστη για το θάρρος της. Αξίζει να επισημάνει, δηλαδή, κανείς το παράδοξο του να αντιμετωπίζεται μια γυναίκα σεξιστικά από έναν (θεωρούμενο, ερήμην του) ομοφυλόφιλο άντρα. Διότι το παράδοξο έγκειται στο να μην επιτιμάται ο άντρας, επειδή ό,τι άλλο κι αν είναι –ομοφυλόφιλος, λόγου χάρη– είναι πάνω από όλα άντρας. Αλλά να επιτιμάται η γυναίκα. Τολμώ να πω, κι εδώ είναι η υποκρισία του πράγματος, όχι επειδή δεν σεβάστηκε έναν ομοφυλόφιλο αλλά επειδή δεν υποτάχθηκε σε έναν άντρα.

Η εξάλειψη των διακρίσεων δεν είναι αλά καρτ. Δεν εξαιρείται κάποιος από την αναγκαιότητά της επειδή ο ίδιος ανήκει –αν ανήκει– σε ομάδα που υφίσταται διακρίσεις. Και οι διαλέξεις περί πρωτοπορίας της αριστεράς στις διεκδικήσεις των ΛΟΑΤ, την οποία τάχατες παρέλειψε να σεβαστεί η κα Κωνσταντοπούλου, δεν είναι παρά μεταμφίεση μιας πολύ πιο γήινης πρότασης: «Είσαι γυναίκα, είσαι μικρή, είσαι θαρραλέα, είσαι ικανή, και τα λες δέκα-δέκα. Μας τη σπας!»

Ανθρώπινο. Αλλά όχι ακριβώς η θέση πάνω στην οποία μπορεί κανείς να οικοδομήσει μια διατριβή κατά των διακρίσεων.

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΖΕΝΑΚΟΣ

http://unfollowapantiseis.wordpress.com

19 Σχόλια

  1. Ο/Η Swell λέει:

    Πρέπει να λυπηθώ που του τα ‘σουρα όταν τα έβαλε με το παρκάκι της οδού Κύπρου;

    http://swell-swell.blogspot.com/2009/11/blog-post_05.html

  2. Ο/Η perldion λέει:

    @Swell: Απ’ όποια άποψη κι αν δει κανείς την απάντηση ΕΙΝΑΙ η σωστή. Κι ας πάψουμε ν’ αναλύουμε ΤΙ είχε στο μυαλό της η κ. Ζ. Κωνσταντοπούλου, μπορούμε να το γνωρίζουμε; Εκείνο που θα ‘θελα να μάθω είναι αν έχει συγγενική σχέση με τον κ. Ν. Κωνσταντόπουλο; Υπάρχει ληξιαρχείο, κι όχι για τίποτις άλλο, αλλά μπας και μου πάει καλιά της η έναρξης θαυμασμού προς τον ΣΥΡΙΖΑ. Για εξάλειψις νεποτισμού… Το ευγενής κομμα…

  3. Ο/Η Πολιτισμός Πολίτης λέει:

    @perldion: H κ. Ζ. Κωνσταντοπούλου είναι κόρη του κ. Ν. Κωνσταντόπουλου.

  4. Ο/Η Don Basilio λέει:

    @perldion: Το ευγενές κόμμα, του ευγενούς κόμματος. Ο, η ευγενής, το ευγενές. Τριγενές και δικατάληκτο που ελέγαμε. Εκτός αν με τους ευγενείς … καμμία σχέση.

    Η έναρξη ή η έναρξις. Ομοίως, εξάλειψη, ον. και εξάλειψις, αλλά το για συντάσσεται με αιτ., οπότε: ‘για (την) εξάλειψη’ ή ‘δια (την) εξάλειψι’.

    Μα τι σόι ρωμέικα μιλάτε σ’ ευτούνο τον τόπο, οπού πλερώνετε φόρους γιαμά;

    Εκτός αν αρχίζετε να χάνετε τα λόγια σας από τον ενθουσισμό λόγω της έναρξης του θαυμασμού προς τον επερχόμενο …

    ΥΓ1
    Όχι πως εγώ είμαι ορθογράφος, αλλά κουβέντα να γίνεται.
    ΥΓ2
    Αχ, αυτός ο Αλέξης.
    ΥΓ3
    Τα παιδιά του Ζεββεδαίου ποίον είχανε πατέρα;

  5. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Don… etc. (κι όσο κι αν μου διαμαρτύρεστε εγώ δεν το ‘χω στα μελλοντικά μου σχέδια να γράφω ΟΛΟ το όνομά σας και δεν θέλω αντίρρησες, έτσι εεε;; -μ’ αγριάδα αυτό το τελευταίο!): Αχχχ, και γιατί μου τη χαλάτε -(ή μου το χαλάτε;;)- στα ορθογραφικά και δεν το πάω η ταλαίπωρος τώρα που χάθηκε και κείνος ο κ. ndemonicos που ανευθυνα μου μάθαινε σωστή γραφή…;;
    Αχχ, και με σβήσανε κι απ’ τα σχόλια του ευγενούς τοίχου του facebook του επαναστατικού παιδιού-με-το-κουμπι. Που το γενικό σφουγάρι της κριτικής σκέψης το κρατά το ευγενής κώμμα. Απ’ όταν άρχιζα να εκτελώ διαλόγους με κάποια από τα βλίτα που γράφαν “Αλέξης προχώρα σε θέλει όλη η χώρα”, ή “έσενα θέλουμε”, και κάποιοι, που νόμιζαν πως εκεί που ζωγράφιζαν γράμματα ήταν ο τοίχος του Ολυμπιακού, γράφαν “Γκοοολ” κι ΕΙΧΑΝ κι ερώτησες -στιβαγμένες πάνω απ’ τις άλλες μετεκλογικές τους προσδοκίες!! Κόντεψα από την λύπη μου να τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα -ή κατά πού είναι στις προθέσεις τους να κατευθυνθούν όταν το αποφασίσω…- όταν αντελήφθην ότι το-παιδί-με-το-κουμπί, (Εδώ πολιτική διευκρίνιση γράφουσας: που έκανε την Ε.Ε. να γεμίσει το κάτω εσώρουχό της, πρώτα, και μετά τροχάδην πήγε και χώθηκε μέσ’ στα πυρηνικά καταφύγια, που είχαν μείνει άνεργα από όταν θριψαλιάστηκε “ταραμπουουουμ” η αλήστου αμνημοσύνης Ε.Σ.Σ.Δ…, για να κάνει μπιντέ) και, το λοιπό που τα λέμε, το-παιδί-με… κτλ, με πέρασε στις απόρριψές του ανεπιστρεπτί. Επειδή θύμωσα και τους έγραψα “άντε ξουρίστε τα κρανία σας και παένετε κατά Χρυσή Αυγή μερια”! Με πέταξε, το-παιδί-με…κτλ, μέσα στον κοινό τενεκέ των σκουπιδιών του κώμματος. Απ’ αυτόν που τραβούν και βγάζουν τους πρώην ψοφοφόρους του ΠαΣοΚ και νυν ξανά λουστραρισμένους προοδευτικούς, του στενού και του ευρέως φάσματος του δημόσιου κλεπτο-τομέα, συν γυναιξί τους και τέκνοις τους(;;;).

    @Π.Π.: Κι ευτυχώς που δεν κατάργησαν τον νεποτισμό! Γιατί ΤΙ άλλο θα μείνει σ’ αυτόν τον τόπο μετά την κατάργηση του Μνεμονίου;;; Φαίνεται πως τον φύλαξαν για τα μετά. Μάλλον. Για να ‘χουν και κάτι να κάνουν τα παιδιά. Να μην ανησυχώ το λοιπό.
    Πάλι γραφοδιάρροια με βάρεσε…

  6. Ο/Η Don Basilio λέει:

    @perldion: Μα ούτε η θεγατέρα της Μαρίας Τηρεσίας δεν έκανε έτσι, όταν την πήγαιναν να ακολουθήσει τη μοίρα του καψερού του αντρός τσης, R.I.P. και ανάθεμά τους … Στο γνωστό σκίτσο απλά και στωϊκά περιμένει τη μοίρα της.

    Εσάς άλλωστε τι σας νοιάζει; “Αυτόν/ήν που φεύγει μην τον λυπάσαι, αυτούς/ές που μένουν πίσω να λυπάσαι” λέει ο πάντα προδομένος. Εσείς και έχετε φύγει, και φευγάτη είστε.

    Όσο για το τι σας έκαμαν στο FB οι επερχόμενοι, υποθέτω ότι αφού μόνο κατά τα δύο τρίτα καλύπτετε τον ορισμό του Αριστοτλους- είστε μεν άπτερο, δίποδο, (και δη που κρώζει)- στερείσθε μάλλον δε του κοινωνικού- και σε κοτίτσι να ήσασταν ο/η ιδιοκτήτης/τρια θα είχε φροντίσει να … γίνετε ζωμός -τόμου είναι γνωστό ποίας ηλικίας κότα έχει το ζουμί.

  7. Ο/Η perldion λέει:

    @Don… etc:
    Α) Το τσουρέκι ΔΕΝ μ’ αρέσει!
    Βου) Αυτοκτονικές τάσεις ή κατάθλιψη του κερατά!
    είχε τις τασούλες του όμως ο ταξιδευτής…
    Γου) Τ’ Αριστοτελικά σας κοτοκατασκευαστικά -καθ’ ότι τούβλο-
    δεν πιάνουν σοβά.
    Δου) Δεν παραπονιέμαι. Οι φευγάτοι καλά την έχουν…
    Οι σώκλειστοι πώς την βγάζουν…;;;
    Ε) Γειά σας κι έχω και σοβαρή δουλειά -έτσι λένε τις προς
    το ζειν βγάζουν ΔΕΝ βγάζουν ζουμί…
    Άντε γειά από μια πολύ παλιά κότα…

  8. Ο/Η Don Basilio λέει:

    @perldion:
    Μου πείρε αρκετή ώρα να καταλάβω το τσουρέκι ως παντεσπάνι -αν και δεν ‘κολάει’ στην κουβέντα.

    Μη φοβάστε η κατάθλιψη μπορεί να διαγνωστεί και δεν είναι θέμα στις μέρες που διάγουμε -με τη σωστή αγωή, παρά ταύτα αυτοκτονικές τάσεις δεν υπάρχουν -ακόμα και με συστηματική ανάγνωση των γραφομένων σας.

    Για τις τασούλες και τον ταξιδευτή, πάλι, δεν είμαι σε θέση να το αποκωδικοποιήσω.

    Το ότι ο Διογένης, όταν ο Αριστοτέλης εδίδασκε πως ‘άνθρωπος εστι ον δίπουν, άπτερον’ -ή κάτι τέτοιο, μπροστά δεν ήμουν, μήπως εσείς ήσασταν;- εμάδησε ένα πουλερικό και του το πέταξε στα πόδια, για να προσθέσει ο φιλόσοφος ‘και κοινωνικόν’ δεν είναι δικό μου τούβουλο, αλλά το λέει κοτζάμου Ξενοφών, το ξέρουν οι πάντες και οι πάσσες και τα πάντα.

    Δεν έχω θέμα ούτε με τους εσώκλειστους, ούτε με τους φευγάτους. Με εσάς έχω, τόμου παραλληρείτε -και δεν καταδεχόσαστε μείτε το ψευδώνυμό μου να πληκτρολογείσετε.

    Αλλά μάλλον έχετε δίκιο στο ότι ζουμί δεν έχετε να βγάλετε. Τόμου όποιος το πιει, θα φαρμακιστεί.

    Όσο για τη σοβαρή δουλειά, επιφυλάσσομαι με τόσα … κραξίματα δώθε – κείθε.

  9. Ο/Η Ο ΚΑΚΟΤΥΧΟΣ λέει:

    @ perdion: Καλά δεν ντρέπεσαι να έχεις και άποψη μωρή φακλάνα; Ξέχασες που είχες λυσσάξει εδώ μέσα να υποστηρίζεις τον Σαμαρά, ότι τάχα μου έτσι και γίνει πρωθυπουργός θα φύγει ο νεποτισμός από την Ελλάδα; Ή μήπως ξέχασες που εξυμνούσες τον Καραμανλή πριν σου βρομίσει κι αυτός; Τώρα σου βρωμάει ο Τσίπρας από την αρχή; Να τον ψηφίσουμε τότε, γιατί θα είναι καλός… Ρε, ουστ από εκεί άσχετη ξερόλα!

  10. Ο/Η perldion λέει:

    @k. KAKOTYXOS: Καλως ορίσατε! Πού είχατε χαθεί και μας λείψατε! Και τα ευγενικά σας λογάκια! Πού είχατε χαθεί καλέ και μας λείψατε! Είχατε όμως αφήσει στο ποδάρι σας τον Μ. αρχηγό…

  11. Ο/Η perldion λέει:

    @Όλους: Τελικα θα ψηφισω ΣΥΡΙΖΑ – δυο χρονια ΟΑΕΔ στο 80% του τελευταιου μισθου, μετα δημοσιος υπαλληλος για να τονωσω την ζητηση και να φερω την αναπτυξη, δωρεαν θεατρα και (σινεμα??) ΚΑΙ δανεια τα οποια ΔΕΝ χρειαζεται να πληρωσω εαν δεν εχω ..(που δεν εχω) …. τελεια .. αυτη ειναι ζωη … (δεν είναι δικό μου το ξεσήκωσα από το facebook

  12. Ο/Η perldion λέει:

    @k. ΚΑΚΟΤΥΧΟΣ: (Χάρη σας κάνω που ασχολούμαι με τα… γραφόμενά σας) ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ!!!! Οπαδοί είναι κάτι σαν και του λόγου σας που τώρα -αν είστε στην οργάνωση ξαπλωμένης αρίδος του δημοσίου, γενικώς, που είστε!- μετάκομίσατε εις ΣΥΡΙΖΑ συν γυναιξί και τέκνοις. Έβγαζα και βγάζω τα λεφτά μου με την ΔΙΚΗ μου δουλειά κι εργοδοτώ και κάμποσους είτε σαν και του λόγου σας, σε πολύ χαμηλές θέσεις που δεν έχουν ανάγκη ούτε καν’ διατύπωσης σκέψης, και άλλους που με βοηθούν στις αποφάσεις ΜΟΥ. Όταν διευθύνεις πρέπει να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ!!!

  13. Ο/Η perldion λέει:

    @κ. Don etc.: Ααα) το παντεσπάνι είναι ξενόφερτο!
    Βουου) Το τσουρέκι είναι το αντίστιχο κι ελληνικώτατο!
    Γουου)Νομίζω πως οι στίχοι είναι του Αλεξανδρινού που έπασχε κι από κλεισούρα-δεν επιμένω ότι έχω δίκιο όμως γιατί είμαι κι 108 χρονών…
    Δουου) Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες τις σχετικές με την φιλοσοφική διένεξη Διογένη versus Αριστοτέλη -έπαψα να εκτιμώ και τους δυό, σκοτούρα τους όμως…
    ΕΕΕεε) Αν το ψευδώνυμό σας σάς προσθέτει βάρος καταγωγής και σας αναβαθμίζει…;; Διαφωνώ. Εκτιμώ από πάντα μου τους ανθρώπους που τα κατάφεραν από μόνοι τους κι άφησαν ήσυχους στα οστεοφυλάκια τους προγόνους τους… γενικώς!

  14. Ο/Η Don Basilio λέει:

    @perldion:Ko-ko-kalamerasas!
    Στα μέρη μου το παντεσπάνι μόνο ξενόφερτο δεν είναι. Ενώ το τσουρέκ` εγώ το ξέρω για τούρκικο, όπως και τον καφέ παρασκευασμένο σε μπρικ`. Όταν ήμουν ακόμα μικρό, τούρκικο τον γυρεύαμε, τώρα σε στραβοκοιτάνε μείτε να τους αύτωσες τη μάνα. Ελληνικό έχω τον Παρθενώνα. Ο αραβικός καφές είναι βραστός, χωρίς καϊμάκ`, και με κάρδαμο.

    Όχι ότι έχω θέμα με τα ξενόφερτα, ε; Αλλά να ξέρουμε και τι μας γένεται.

    Σχετικά με το ψευδώνυμό μου, φαίνεται πως το Φίγκαρο και τους γάμους του (όπου ο Don Basilio είναι μια από τις dramatis personae) τους ξέρετε μόνο ως υπόκρουση σε ρεκλάμες. Καμμία σχέση με καταγωγές -άλλωστε τα κόκκαλα δεν περιέχουν DNA.

    Άμα συναντείσετε τον Αριστοτέλη και τον Διογένη να μην τους πείτε καλημέρα. Είμαι σίγουρος πως εκείνο το βράδυ δεν θα φάνε τη μερίδα τους από αμβροσία που τους αντιστοιχεί από το τα πεδία των Μακάρων.

    Κι έπειτα σου λένε πως το google είναι το πλέον αξιοοποιούμενο site. Αλλά και πάλι, you can`t teach an old … hen, new tricks.

    Για τα υπόλοιπα, μου φτάνει η παροιμία:

    Κουφού την πόρτα κι αν χτυπάς, τυφλό κι αν θυμιατίζεις,
    και μεθυσμένο κι αν κερνάς, τίποτα δεν κερδίζεις.

    ΥΓ
    Ε, πέστε το ότι έχετε φτάσει σε απόλυτη αυτάρκια τόση ώρα. Βέβαια, ότι έχετε υφισταμένους αντιφάσκει των λεγομένων σας. Μήπως έχετε αδαμαντοκοπίο στο Αμστελόδαμο με ανήλικους Aσιάτες στο μεσοπάτωμα; Από αυτούς που κόβουν `blood diamonds` για ένα πιάτο φαγητό και τη στρωματσάδα τους?

  15. Ο/Η Ο ΚΑΚΟΤΥΧΟΣ λέει:

    @Don Basilio: Καλά, κάθεστε και την ακούτε ότι είχε αυτό το πράμα και υφισταμένους; Μάλλον τα πρόβατα που έβοσκε στα νιάτα της, όταν ήταν βοσκοπούλα στο χωριό της θα εννοεί. Μνημείο ημιμάθειας, ασυναρτησίας και κομπλεξισμού είναι η κυρία, αγαπητέ! Βρε, ουστ απ’ εκεί το όρνεο!

  16. Ο/Η Don Basilio λέει:

    @KAKOTYXOΣ: Δε μου αρέσει να αφήνω κουβέντα να πέφτει χάμω, έστω κι από όρνιθες.

  17. Ο/Η perldion λέει:

    @Don etc.: Έχετε σοβαρό κόμπλεξ κατωτερότητας -όπως ΟΛΟΙ που ΔΕΝ ξέρουν ΠΟΣΟ ακριβώς ζυγίζουν… Ο άλλος συνδιαλεγόμενος σας είναι -απλώς- βλάκας…
    Γειά σας.

  18. Ο/Η Don Basilio λέει:

    @… 88 και κάτι -με 1,80 ύψος, αλί, είμαι υπέρβαρος. Αλλά διακυμένεται.

    Και χαρά σας.

  19. Ο/Η perldion λέει:

    @Don, etc: Αλί! Είστε κι υπερφίαλος! Στον καθρέφτη σας διαπιστώνετε τα πνευματικά σας… πλεονεκτήματα; Από επιδειξίας;; Εκτός πνεύματος βέβαια -που απελπισμένα το προσπαθείτε. Ατυχήσατε. Επειδή, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος. Το κόβω και κάντε διάλογο με τον κ. ΚΑΚΟΤΥΧΟ…
    Μοιράζεστε το ίδιο επίπεδο. Προσοχή μην αρχίστε τους αγκωνισμούς. Ή τις κλωτσιές. Ο ένας στον άλλο…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *