Ακόμη και αν γυρίσουμε στη δραχμή, δεν θα πεινάσουμε

Δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας παρουσιάζοντας σχετική έρευνα της συνομοσπονδίας :

«Ακόμη και αν γυρίσουμε στη δραχμή, δεν θα πεινάσουμε», τόνισε σε συνέντευξη Τύπου και υποστήριξε ότι ως χώρα είμαστε αυτάρκης σε τρόφιμα σε ποσοστό 95%, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα ψάρια.

«Είναι μύθος ότι η Ελλάδα δεν παράγει», επισήμανε ο κ. Καραμίχας, κάνοντας λόγο για κλίμα τρομοκρατίας που δημιουργείται. Η χώρα έχει επάρκεια σε βασικά διατροφικά προϊόντα, όπως προκύπτει από στοιχεία της ΠΑΣΕΓΕΣ, του Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού και της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το 2010.

Σύμφωνα με τον κ. Καραμίχα, στην περίπτωση που η χώρα βρεθεί σε θέση που οι εισαγωγές τροφίμων είναι απαγορευτικές, οι Έλληνες δεν θα στερηθούν τις ελιές, το λάδι, το ρύζι και τα φρούτα. Πρόβλημα θα δημιουργούνταν με το κρέας και το ψωμί, «αλλά μπορούμε να αντικαταστήσουμε το χοιρινό και το βόειο με κατσικίσιο κρέας, και να φτιάχνουμε ψωμί από σκληρό αντί μαλακό σιτάρι».

Τι δεν θα μας λείψει

Με βάση τη μελέτη της ΠΑΣΕΓΕΣ, από το τραπέζι μας δεν θα λείψουν:

– οι βρώσιμες ελιές. Η παραγωγή καλύπτει το 615% της ζήτησης, όμως το 88,3% της παραγωγής εξάγεται.

τα επιτραπέζια σταφύλια (θα μπορούσε να καλυφθεί το 322% της εγχώριας κατανάλωσης. Σημειωτέον ότι το 74% της ελληνικής παραγωγής καταλήγει στο εξωτερικό).

τα ακτινίδια (242% επάρκεια, 62% εξαγωγές).

η σταφίδα (209% επάρκεια, 57% εξαγωγές).

– το ρύζι (171% επάρκεια, 51% εξαγωγές).

Επίσης θα επαρκούσε

-το ελαιόλαδο (151%), αν καλυπτόταν η ποσότητα που εισάγεται (4,33%),

-το σκληρό σιτάρι (149% η επάρκεια, μόλις 10% της ζήτησης καλύπτεται από εισαγωγές). Η παραγόμενη ποσότητα υπερκαλύπτει την κατανάλωση σε

-τα δημητριακά (82%),

φρούτα (128%),

τυροκομικά (το 80%),

-το αιγοπρόβειο γάλα (98%)

– το κρέας (92%)

– τα αυγά (91%) και τα

– τα πουλερικά (82%).

Πολύ χαμηλή αυτάρκεια υπάρχει

-το μαλακό σιτάρι από το οποίο γίνεται το ψωμί (32%)

-τα όσπρια σε ποσοστό που κυμαίνεται στο 39%,

-το βόειο κρέας (13%)

-το χοιρινό (38%).

 

Οπότε:

θα σημειωθεί έλλειψη

Σε περίπτωση που οι εισαγωγές γίνονταν απαγορευτικές λόγω κόστους, θα μας έλειπαν:

Οι φακές. Παράγουμε 7.500 τόνους και εισάγουμε άλλες 10.000 τόνους, για να καλύψουμε τις εγχώριες ανάγκες.

Το χοιρινό κρέας. Παράγουμε 111.000 τόνους, αλλά καταναλώνουμε 290.000 τόνους.

Τα φασόλια. Τρώμε 35.000 τόνους, εκ των οποίων σχεδόν οι 24.000 είναι εισαγωγής.

Το μαλακό σιτάρι. Από το ένα εκατομμύριο τόνους που απαιτείται για τον άρτον τον επιούσιον η Ελλάδα παράγει μόλις 351.000 τόνους.

Το βόειο κρέας. Από τους 158.000 τόνους που καταναλώνουμε ετησίως, μόλις 20.000 τόνοι παράγονται στην Ελλάδα.

Μικρό το κακό. Ευκαιρία να αυξήσουμε την εγχώρια παραγωγή σε όσα εισάγουμε, αφού κάλλιστα μπορούμε να τα παράγουμε και στην Ελλάδα.

21 σχόλια

  • Νά σου ειπώ, σορ Εγδότα, ο παραπάνους, τι πείνει για αφέψιμα, φλισκούνι για σικορέ; Και τρώει τα kiwi (ακτινίδια, εγώ προτιμώ να τα λἐω kiwi είναι πιο χαριτωμένα) μείτε στραγάλια;

    Και τού ‘χουνε ειπεί πριν αρχίσουν οι ορμόνες πως τα πουλερικά εκοστίζανε παραπάνω από τα γιδοπρόβατα; Το ηξέρω αντίς η μάνα μου το έπαιξε ‘αποκέντρωση τώρα’. Όσο για ευτά τα σταφύλια, δοθέντος ότι δεν θα τα ραντίζουμε, γιατί όσο νά ‘ναι αν δεν τα ραντίζεις, από επιτραπέζια, τα περισσότερα γένουνται για τον τράφο. Το ίδιο και οι ελούλες. Κι εμείς στο Τζάντε επιτραπέζιες δεν έχουμε και πολλές. Άσε το στάρι, οπού από την εποχή τουλάχιστον των Βενετσιάνων, είχαμε σιτοδίες και ακόμα τσου Κορυφούς γιορτάζουνε με πρετσισίο ένα θάγμα του Άη Σπυρίδωνα που αντίς είχανε λυσσιάξει τσι πείνας, ήρθανε κάτι γαλέρες με στάρι και τσι δήμευσε υπέρ του λαού ο Γκενεράλες.
    Για να καταλάβω, θα πείνουμε το λάδι για κοκτέιλ χωρίς ψωμί; Και θα τρώμε κατσίκι να μας ανεβαίνει η χολιστερόλη; Και τσιμπίμπο για το ζάχαρο;

    Δε πάει να τηραχτεί, οπού στο Τζάντε, για να βρεις ντὀπιο κρήας, έπρεπε να έρθει η κρίση στον 4ο χρόνο της και πάλι η προφορά Βουλγαρίας δεν έχει εξαληθεί καλά – καλά.

    Ούτε λάχανα δε μπορούνε να μαζέψουνε γιατί είτε είναι ραντισμένα, είτε είναι ο τάδε μαλάκας σέμπρος του τάδε αφεντός και τσου διώχνει μην του τινάξουνε τα πειραματικά … μπουμπούκια … τα δαφνοσκεπή.

    Από κάτι τέτοιους βενάδους σολεβατόρες την έχουμε πάθει.

    ΥΓ
    Ωραία, δοθέντος ότι να τρώμε θα έχουμε. Τα ρέστα; Που να τό ‘βρετε απὀ το θέο.

  • @ Όλους: Λεφτά θα υπάρχουν για ν’ αγοράζουμε τα παραγώμενα ντόπια;;;
    Αν βέβαια αρκούν αυτά έστω και γι’ αυτούς που θα ‘χουν αρκετά απ’ αυτά…
    Κι οι τιμές αυτών;; Διατίμηση;; Έλεγχος στο ταβάνι που θα βάλει σ’ αυτές ο ΣΥ.Ριζ.Α;; Αχχ, μαύρη αγορίτσα. Κατοχική;; Ωωωχ, και βγαίνει στη γύρα κι αγορανομίτσα! “Κυνηγιτό στη Βαρβάκειο” το προσεχώς γυριζόμενο ντοκυμεντέρ…
    Για τα υπόλοιπα που στόλιζαν το τραπέζι μας who cares? Ουδέν κακόν αμιγές καλού! Νομίζω πως θα μας πέσουν και οι κοιλιές μας… Όσο γι’ αυτές της μπύρας;;
    Ζήτω ο Τσίπρας -το άλλο ήμισυ του Κ.Κ.Ε. (Τον ψήφισα και ζητώ συγνώμη γι’ αυτό απ’ τον θεό της Ελλάδας.) Που το παιδί υπόσχεται περισσότερο κράτος. Κι απ’ αυτό που έχουμε. Τώρα. Το δικό του όμως θα είναι εντιμο. Όπως εκείνο του μακαρίτη Τσαουσέσκου. Που χάριζε το χαρτί της “Αυγής” στον άλλο μακαρίτη τον εντιμότατο Κύρκο…
    Και στην Αλβανία αναπoλούν τον Χότζα… Και δεν είδα κανένα ν’ αναπολεί τον Αντρέα!!! Πόσο γρήγορα ξεχνούμε τους μεγάλους λησταρχηγούς. Και ψάχνουμε για καινούργιους. Πεινασμένους. Οι μη έχοντες μνήμη ψοφοφόροι…
    Και ΤΙ περιμένει το Τσιπράκι τον αρχικαβαλάρη αρχηγό του ιππικού επέλασις του Συ.ΡιΖ.Α. Έχει προνοικιάσει και κλείσει ταξίδι στο ελικόπτερο;;

  • @Perldion: To τραπέζι του φτωχού είναι (λογικά) γεμάτο υδατάνθρακες -που απ’ ότι λέει ο κύριος συνδικαλήσταρχος, δε μας σώνουν και πρέπει να κάνουμε φακή – φασούλια εισαγωγή (η Τουρκιά παράγει ΑΑΑ, μήπως αντίς περνάνε τα σύνορα οι κακομοιριασμένοι αντί να ‘λαδώνουν’ να ‘φασουλώνουν’ και να ‘φακουλώνουν’;), άρα παχαίνει. Επίσης, η μπύρα είναι πιο φτηνή από κάτι άλλα ποτά που έχουν χειρότερες επίπτωσες στο φισίκ (παθός κι μαθός). Άρα, … που δε γίναμε Ευζώνοι.

    Επίσης η κατάθλιψη σε κάνει να το γυρνάς σε βουλιμία νερβόζα, άλλο που εμείς θα τρώμε λαχανίδα με άρτημα τα νύχια μας. Αλλά όσο υπάρχουν περιστέρια στο Σύνταγμα, μη φοβού.

    Βέβαια, κάποιοι γνωστοί μου, που βρίζουν τον πατέρα του ‘παιδιού’ του συνονόματου με γνωστή φίρμα ενδυμάτων (GAP), κι εμένα ‘βλάχο’ γιατί μιλώ Ζακυθινά (ο νόνος τους ήταν βουνίσιος βλέπεις και ήρθαν κι εγεννήθηκαν ‘εις το μεγάλον χωρίον των Αθηνών’ και νοιώθουν πρωτευουσιάνοι βέροι) δεν ξέρουν καν τα περιστέρια ως βρώσιμα (zδoin). Εμεγάλωσαν με σουβλάκια καθ’έκαστον Σάββατον. Επίσης, δεν τρώνε κατσίκι -οπότε πρόβλημα η υπόδειξη να κόψουν το βόγιο του παραπάνω αρχι-μμμμμμ-κι-έχω-κι-επίπεδο.

    Όσο για νοσταλγούς … Ουυυυ … Εδώ στις ημέρες των καταλήψεων, οπού καίγαμε κι εγκρεμάαμε (καλά εντάξει, εγώ ήμουν ‘αντιδραστικός’ και δεν έμπαινα) κι επούλιαμε τα πρώτα PC των Γυμνασίων – Λυκείων ακουγόταν συστηματικά το “πού ‘σαι ρε Γιώργο Π.” και δεν εννοούσν το ‘παιδί’ …

    Μου βάνεις ιδέες. Μήπως φιλοδοξούν να γυρίσουμε σε ανταλλακτική κοινωνία, όπου λεφτά δεν υπήρχαν; Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει.

    Α προ-πο, εχθές το βράδυ εγίνηκα σμπαράλια με έναν υλιστή πρώην του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. που εΦΩΤΗστηκε (κι εγώ πολύ αγαπάω κύριο Φώτη), ο οποίος επέμενε ότι στον πλανήτη αυτόν όλα γένουνται για τα λεφτά -δεν υπάρχουν ιδεολόγοι κλπ κλπ, τους τρώει το σύστημα. Κι όπως έπινα το ποτό -το 2ο του μήνα- απόρρησε ‘βρε παιδιά, εσείς πόσα χαλάτε σε ποτά και σε τσιγάρα’ (αυτός δεν πίνει, δεν καπνίζει, να ναι καλά το παιδί, αλλά εγώ του πα το ανέκδοτο με το γάιδαρο του Ναστερντίν Χότζα; Δεν του το πα); Θα επεκτεινόμουν, όμως μόνο ο Ναστερντίν Χότζα θα μπορούσε να τον αντιμετωπίσει. Εμένα το J&T μου βγήκε ξυνό.

    Αλλά τι να το κάνεις το ελικόφτερο, άμα έχεις μηχανή; Και υψηλά αμοιβόμενους υπάλληλους … γονείς.

  • @ Προς τους ανωτέρω: Η Ελλάς είναι χώρα αυτάρκης – και όποιος αλλέως θεωρεί, να πάη να κοιταχτή.
    Πρώτον, στην μαλακία την παιζόμενη εναλλακτικώς (παναπή πότε με το ένα και, χωρίς να χάνεται ο ρυθμός, πότε με το άλλο – οπότε αποκλείονται ντε φάκτο και ντε γιούρε οι μονόχειρες. Αλλά πόσοι είναι αυτοί;).
    Δεύτερον, στις κομπίνες (εξαιρούνται οι θεριστικοαλλωνιστικές) υπέρ τσέπης και εις βάρος όλων των άλλων, παναπή του ανύπαρκτου σαπιοκράτους.
    Τρίτον, στην ρεμούλα.
    Τέταρτον, στην καταπάτηση δημοσίων γαιών, τη συμπράξει του ίδιου παραπάνω κράτους και των λειτουργών του.
    Πέμπτον, στο έλαιον, κοινώς λάδι, προς λάδωμα των ήδη λαδωμένων και προσφερομένων προς τούτο ιδίων ως άνω λειτουργών.
    Έκτον, στην αυθαιρεσία περί την δόμηση (και όχι μόνον), αφού γνωρίζει ότι οι πολιτικοί που ψήφισε θα κάνουν τα στραβά μάτια και στο τέλος θα νομιμοποιήση την παρανομία του.
    Έβδομον, στην αθλιότητα συναλλαγής της ψήφου έναντι προσωπικού βολέματος.
    Όγδοον, στην αδιαφορία περί την αήθη αύξηση των τιμών στα βασικά διατροφικά προϊόντα όσο βαστά η τσέπη του, αφού αυτός μπορεί να τα πληρώνη… ποιος χέστηκε για τους άλλους;
    Ένατον, στην μεγαλοψυχία να συγχωρή τους παραστρατήσαντες πολιτικούς και να ξαναψηφίζη εκείνους τους υπουργούς που η διάλυση της Βουλής απήλλαξε όλων των αμαρτημάτων.
    Δέκατον, στην αποδοχή των ψηφοφόρων να γίνεται από τους πολιτικούς τους το μαύρο άσπρο και τούμπαλιν, αρκεί βεβαίως να έχουμε και κάποιο συμφέρον, ε; Διότι το τζάμπα πέθανε.
    Ενδέκατον, στο να θεωρήται μαλάκας ο δημόσιος λειτουργός που, ενώ είχε και την ευκαιρία και την δυνατότητα να κλέψη, δεν εκμεταλλεύτηκε (ο παλιομαλάκας) την θέση του.
    Δωδέκατον, στην ασυνειδησία περί το τι συμβαίνει γύρω μας, αφού η καμπάνα δεν χτυπάει για μας… χτυπάει;
    Εντάξει, δεν καλύπτω όλο το φάσμα αυτάρκειας, το ξέρω, αλλά τι θέλετε; Να κάτσω να γράφω μέχρι να βγάλη ο ήλιος κέρατα;

  • @nicolaos demonicos: Καλημέρα σας (τύποις, εσπέρα, αφού περάσαμε την 12η μ.μ.) και συμφωνώ. Μου έχετε λείψει …

  • @ Καλημέρα (και με τον νόμο), αγαπητέ Don Basilio.
    Ξέρεις (και επίτρεψέ μου τον ενικό), προκαλεί θλίψη η πραγματικότητα. Η πραγματικότητα όχι μόνον όπως έχει, αλλά, περισσότερο, αυτή που εμφανίζεται όταν κάποιος, προβαίνοντας σε συγκρίσεις του χτες με το σήμερα σε σχέση με την παραγωγική δυνατότητα της Ελλάδος, διαπιστώνει πως η πατρίδα μας ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ και ΕΠΡΕΠΕ να είναι αυτάρκης από την άποψη παραγωγής. Στην οποία, εκτός των βασικών αγροτικών προϊόντων της πρωτογενούς, περιλαμβάνω και αυτά της δευτερογενούς, αυτής που αποκαλούμε «ελαφρά βιομηχανία».
    Και όλοι, καλόπιστοι και μη, γνωρίζουμε ποιος, πώς, πότε και για ποιους λόγους απεφάσισε να την μηδενίση. Σε τέτοιον βαθμό μάλιστα, ώστε η χώρα να εισάγη αφειδώς προϊόντα που ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ και ΕΠΡΕΠΕ να εξάγη. Π.χ. ραπανάκια!
    Τόση και τέτοιας μορφής αθλιότητα.
    Και ο λαός; Απών, ως συνήθισε μετά την εκμαύλισή του να είναι από τις ιστορικές στιγμές, επιτρέπει σε άλλους να καθορίζουν και γράφουν την ιστορία του. Ιστορία της οποίας το βιβλίο αν πιάσης, θα λαδώσης τα χέρια σου.
    Τόση και τέτοιας μορφής ανευθυνότητα.
    Και προκειμένου να μην χαρακτηριστώ ως εγκάθετος υβριστής του πνέοντος -πιθανόν- τα λοίσθια επιλήσμονος και οριζοντίως διεφθαρμένου αυτού λαού, θα θυμίσω το δημοψήφισμα περί την αύξηση των διακοπών από τέσσαρες σε έξι εβδομάδες εν Ελβετία και το αποτέλεσμα. Χωρίς, δυστυχώς, να αναρωτιέμαι ποιο ήθελε είναι το αποτέλεσμα στην περίπτωση ενός ομοίου εν Ελλάδι δημοψηφίσματος.
    Τόση και τέτοιας μορφής ασυνειδησία.

  • @ nicolaos demonicos:

    Ανταποδίδω την καλημέρα. Το κουβάρι ξετυλίγεται σαν ή μάλλον ως τρελό και ο γραπτός σας λόγος ξύνει πληγές. Προέρχομαι μητρώθεν από έναν τόπο όπου τα μποστάνια έδωκαν άρον – άρον τη θέση τους σε παραθεριστικές μονάδες τση συφοράς (για να παραπονιόμαστε μετά για τις τιμές, τόμου η ντομάτα … το χειμώνα έφτανε … 100 δρχ. το κιλό -άκου τιμές) και πατρώθεν (άλλο κι αν ξεχνάμε πως ο ΠΡ είναι από την του Πέλοπος) από ένα χωριό περί τα 200 άτομα που τότε -ακόμα- στα ’80 τα κοτέτσια ήταν σαν τη Σπιναλόγκα: ακατοίκητα. Οι μη κατέχοντες έπρεπε να πάνε στο κεφαλοχώρι. Ή να περιμένουν τον πλανόδιο.
    Αλλά και στη Μυτιλήνη που μ’ έστειλε η ΜΡ Πατρίς, την σεμνηνόμενη 8,000,000 -αν θυμάμαι καλά- λιόδεντρα, το λάδι νομίζετε που κατανάλωνε το στρ/δο ήταν ντόπιο; Ουχί. Νομίζω πως … δεν ήταν καν ελληνικό …
    Αλλά και να μη φτάνουν οι φακές και τα φασούλια για την επικράτεια; Τώρα φταίω να επικαλεστώ την ‘πιασάρικη’ έκφραση της Τασούλας ‘tra-ν-gic’?

  • @Τους δυό προηγούμενους: Τ’ ακούσατε τα καινούργια; Για χρόνια τώρα κάτι έντιμοι Κρητίκαροι γεωργοκτηνοτρόφοι -εχτός απ’ την φούντα την αδήλωτη αλλά νομιμότατη κι εξαγώγημη- είχαν δηλώσει και τας γαίας του Φαραγγιού της Σαμαριάς ως ιδιοκτησίες τους και ελάμβαναν κι επιδότησες για τις “καλλιέργιες” στα εντός του, πλήρως χαρτογραφημένου, Φαραγγιού για πολλά χρόνια τώρα. Χαρτογραφημένο κι ανακηρυγμένο μνημείο παγκόσμιο απ’ το 1962!!! (Σημ. κι απορία μαζί του γράφοντος το νέον -εμένα δηλαδης- παει το ΠαΣοΚ να ξεπρασινίσει το νησί των Ζωνιανών;; Δεν θ’ αφήσει δουλειά για το παδί-Τσίπρα; Μόνον 100.000 δημοσίους υπαλλήλους θα διορίσει;; Μόνον θα κάνει τον επίδομα ανεργίας 1.200;; -δεν ξεκαθάρισε όμως αν θα είναι ευρώ ή δραχμές για να μεν του λέτε του ξέγνοιαστου καβαλάρη ότι αθετεί τας υποσχέσεις του)
    Στις 12.30 της σήμερον ημέρας εδόθει και δημόσια συνέντευξη -εις Κρήτην- από τους υπαλλήλους του Υπουργείου Δασο-γεωργο-κτηνοτροφίας για το σκανδαλώδες θέμα της κλοπής πόρων από την Ε.Ε. και πρώτη φορά μας ξανασυμβαίνει…
    Εκτός κι αν κατέβηκαν με τα καλασνίκωφ τους οι Ζωνιανίτες κι είχαν άλλη γνώμη. Για την συνεντευξη. Γιατί για καλλιέργειες στο πράσινο νησί υπάρχει, γενικώς, ομοθυμία…
    Αααα, μπας κι είδατε κείνον τον συγγραφέα -φρέσκο βολευτή του ΣΥΡΙΖΑ- να δέρνει έναν, μάλλον, γηρεκτός ενβέλειας τηλεοπτ. φακού “άντε και γαμήσου”; Που πάει ο σεβασμός;; Αμ η κατανόηση;; Λες σε ηλικιωμένον άνθρωπον να προβει σε τέτοια πράξη; Κι άμα δεν μπορείαλαίο συν-συνεντευξιαζόμενον του και να του λέει του ανθρώπου , ενώ ήταν ;; Άντε και τον σβήνουμε απ’ το κωμμα της νεότητας του ΣΥΡΙΖΑ;;
    Και κάτι για τον Don Basilio: Είναι αλήθεια ψυχούλα μου πως εκεί στο νησί των τυφλών φιλοδωρήσατε αυτούνον που έβγαζε στραβούς ούλους τους ανοιχτοχέρηδες Βολευτήν του Ελληνικού Κυνοβουλίου;;; Θα σας έλεγα: Αντροπήν σας, αλλά έχουμε σε σειρά πρωτεραιότητας τόσα άλλα για να ντρεπόμαστε… (Τα ορθογραφηκά αγνοήστε τα).

  • @ ΌΛΟΥΣ και δεν ξέρω τί γίνεται με το enter μου και δεν ξέρω και τυφλό -εκτός την τύφλα μου. Η παράγραφος είναι:
    Αααα, που το θυμήθηκα: Μπας κι είδατε κείνον τον συγγραφέα -φρέσκο βολευτή του ΣΥΡΙΖΑ- να δέρνει έναν, μάλλον γηραιό, συνεντευξιαζόμενον του κι εκτός εμβέλειας τηλεοπτ. φακού να του φωνάζει «άντε και γαμήσου»; Που πάει ο σεβασμός;; Αμ η κατανόηση;; Λες σε ηλικιωμένον άνθρωπον να προβει σε τοιούτα πράξις; Κι άμα δεν μπορεί;; Άντε και τον σβήνουμε απ’ το κωμμα της νεότητας του ΣΥΡΙΖΑ;;
    Το επίδομα ανεργίας που ο cowboy-Τσίπρας μας το τάζει -για να του την ρίξουμε- στα 1200 θα είναι σε δραχμές ή σε ευρώ;;

  • @Perldion: Εγώ με τη λεβεντογένα δεν τα βάζω, γιατί κατά πως είπατε έχει και καλαζνίκωφ, καλαζνίκωφ, και γενικά, ότι φυτεύεται σε τούτον τον τόπο, καλό είναι, και το θέμα της ανάρτησης είναι η αυτάρκια. Δηλ. τι θα θέλετε, να κάνουμε κι από δαύτο εισαγωγές, και με τη διαδρομή να φεύγει η μισή απόλαυση; Και να πληρώνουμε και δασμούς; Θεωρώ εκείνη την ατάκα ‘Μου τσί ‘πεμψε [τσι σπόρους] η μάνα μου από τη λαϊκή’ (ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ) πολύ ψαγμένη’ και την αποποινικοποίηση μία καλή λύση. Ότι θα στεναχωρεθούν πολύ οι Ράμπο, Μάμπο, και λοιπές δυνάμεις που για να μην τα κατασχέσουν πρέπει να έχουν το αζημίωτον, θα στεναχωρεθούν …Βαρέστε με τώρα, δε με νοιάζει.

    Όσο για τον συγγραφέα δεν ξέρω τι έκανε. Ξέρω πως οι γηραιοί έτσι όπως κατάντησαν τα μούτρα τους και τον τόπο, να πάνε να ανάψουν κανά κερί στον Άη Βιάγκρα και να πέσουνε με τα μούτρα στον πιο διάσημο άγιο της Ορθοδοξίας (αγγλ. Fuck off, ελλ. Αη Γαμ…).

    Το τι εκάνανε στο Τζάντε, τόμου και η δικαιοσύνη είναι στραβή, μη γυρεύεις πολλά. Δες και τη σχετική μου ανάρτηση στο μπλόγκο μου (don-basilio.blogspot). Αλλά τελικά, μπροστά σε κάτι ψηφοφόρους Διστόμου και Καλαβρύτων, ήταν πταίσμα, από αυτά που σου λέει ο Πρόεδρος, άντε πήγαινε και μην το ξανακάνεις.

    ΥΓ
    Δεν είμαι ψηφοφόρος στη Ζάκυνθο. Είμαι μουρλός. Αλλά όχι και τόσο.

  • @Don…: Πολύ χάρηκα που η Ορθόδοξος πρόστεσε τον άγιον στο εορτολόγιο! Αισθανόμουν κάπως εκτός εθνικού πλαισίου -όπως ο Καμμένος-της-επιστολής- με το fuck-off. Να ‘χουμε και τ’ άγιου την βοήθεια… Κερί ΠΟΥ ανάβουμε;; Πως το ανάβουμε; Με ΤΙ περιβολή; -άντε και σας διευκολύνω.

  • @Όλους: Στο face book του κ. Τσίπρα μόνον τα λιβανίσματα στον αναπαλαιομένο πωλητικό άγιο δημοσιεύουν… Αχχ το χρονοντούλαπο…

  • @perldion: Μ΄αρέσει που εστιάσατε στην ουσία του πράγματος … Μη φοβάστε, η Αδαμιαία αρκεί. Όσο για το κερί, μπορεί να είναι και λαμπάδα, αναλόγως των αντοχών σας.

    Σαν πολύ δεν ασχολείστε με τον Αλέξη. Σαν είναι αποθημένο;

  • κανεις δεν ξερει παιδια πως θα περασουμε αν γυρισουμε στη δραχμη.ολα ειναι υποθεσεις!!!!!

  • @Don…: Ασχολούμαι με τον Αλέξη, λέτε; Αχχ,αχχ,αχχ κι ο Αλέξης ΕΙΝΑΙ το εθνικό απωθημένο και δεν σας πέρασε απ’ το μυαλό ΓΙΑΤΙ τον ψηφίζουν οι Τσιπρούλες -κάτι σαν τις Ρουβίτσες- και κάτι παιδιά από Εξάρχεια και κάτι άλλααα…

  • @perldion: Μου ρίχνετε μπανανόφλουδα… Αλλά δε μου αρέσουν οι … μπανάνες … Και προσωπικώς ούτε καν ο Αλέξης. Για εσάς, δε με έχετε πείσει, όσο για τα παιδιά, το τι κάνουν, τιμή τους και καμάρι τους. Εσάς τι σας πειράζει;

  • @Don: Tί με πειράζει;; Τίποτα! Είμαι κάτοικος εξωτερικού και φορολογούμενη σε κράτος που ΥΠΑΡΧΕΙ και σέβεται τους πολίτες του -και τον εαυτό του βέβαια- που ΔΕΝ είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία κλέφτες… Διαβάστε για το φαράγγι της Σαμαριάς. Όποια πέτρα σηκώσεις λαϊκούς αγωνιστές της κλεψιάς θα βρεις από κάτω. Πολιτικούς, δημοσίους υπαλλήλους και τους ψηφοφόρους ΟΛΩΝ αυτών.

  • @perldion: Κάμετέ μου τον κόπο, αντίς μου απευθύνεσθε, να με γράφετε … ολογράφως. Don Basilio. Μην αρχίσουμε τον ορισμό του Κράτους και της Βίας που πάνε ανταμώς ως παραστεκούμενοι του Διός και εβάλανε και το χεράκι τους να αλυσοδεθεί κι ο Προμηθεύς … Έκαμα κι εγώ στην Εσπερία και μ’ ολονότι δεν μπορώ να πω ότι είδα τα μαύρα μας τα χάλια, δεν είδα και το Φως το Ανέσπερον που επερίμενα να δω. Η παροιμία ‘δούλευε να τρως και κλέφτε νά ‘χεις’ τα λέει ούλα. Όσο για τους αγωνιστές, λαϊκούς ή μη, επιμένω στον αφορισμό του δευτερότοκου γιού του Δουκός του Marlborough, πως η Δημοκρατία είναι το λιγότερο χειρότερο πολίτευμα.

    Όσο για τη Σαμαριά κάτι επείρε το μάτι μου -για καταγγελείες (εμείς στον τόπο μου το λέμε ρουφιανιά). Και δοθέντος ότι εγώ δηλώνω τον Λυκαβηττό για δικό μου. Εκείνος που μου τον εγκρίνει για δικό μου δεν έχει ευθύνη;

    Αυτό το Εμε-ί-ς κά-ι οι άλλοι θα μας φάει. Ότα όμως οι άλλοι είμαστε Εμείς;

  • @ Don…: Αυτό το “εμείς στον τόπο μου το λέμε ρουφιανιά” τα λέει ΟΛΑ. Έτσι φτάσαμε ΕΔΩ. Γειά σας κι εγκαταλείπω.

  • @… Αμή πώς το λέμε: Άθρωπο με τη μαύρη κουκούλα; Όχι, δεν φτάσαμε έτσι. Φτάσαμε, και από τον ρουφιάνο που ερουφιάνευε τόμου είχε συμφέρον ο ρουφιανεμένος να καεί … Χαρά σας, και ελπίζω εκεί που είσαστε να έχει και ξύδι.

  • Και καλά τα τρόφιμα θα τα βολέψουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Πώς θα φέρουμε βενζίνη, πετρέλαιο, φάρμακα, πρώτες ύλες που δεν διαθέτουμε, εργαλεία, μηχανήματα που χρειάζεται η παραγωγή, ανταλλακτικά για κάθε όχημα, αεροπλάνο ή μηχανή;

Κλικάρετε εδώ για να σχολιάσετε