Ιδού η Ρόδος κύριε Καμίνη

Ο κ. Καμίνης θα έχει τη μοναδική ευκαιρία να δώσει, αν το θελήσει, ένα μάθημα αρετής, λίγο οξυγόνο ηθικής, σε μια βυθιζόμενη χώρα που η διαφθορά υποσκάπτει τα θεμέλιά της και την οδηγεί σε κατάρρευση. Η νίκη του κ.Καμίνη είχε συμβολική σημασία αφού μια εμβληματική μορφή, ο έγκριτος νομομαθής και συνήγορος του πολίτη, ο υποστηρικτής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, νίκησε τον δήμαρχο της ρατσιστικής παρακμιακής δεξιάς πολυκατοικίας που απειλούσε την πόλη του Περικλή, του Σωκράτη, του Αριστοτέλη του Ευριπίδη, του Αισχύλου, του Σοφοκλή και του Πλάτωνα με τον πολιτισμό των κ.κ. Ψινάκη, Σαμαρά και Καρατζαφέρη.

Πλησιάζει η ημέρα που ο δήμαρχος θα δώσει τον θεσμοθετημένο όρκο και αυτό είναι ένα κομβικό σημείο για το νέο δημοτικό συμβούλιο για την πόλη για του πολίτες και για την Ελλάδα, αφού η Αθήνα και η Ακρόπολή της είναι η καρδιά της χώρας. Ο κ.Καμίνης έχει να διαλέξει τον δρόμο της Αρετής ή αυτόν της Κακίας. Ο θεσμός του θρησκευτικού όρκου, σηματοδοτεί την πιο απροκάλυπτη υποκρισία, μια ανήθικη πράξη, ένα άθλιο παράδειγμα για τους πολίτες, μια ολική έκπτωση κάθε αξίας. Είτε χριστιανοί είναι οι δημοτικοί άρχοντες είτε άθεοι, αν ορκιστούν συμμετέχουν σε μια φαρισαϊκή φάρσα η οποία δεν έχει καμία δικαιολογία. Ο άθεος που ορκίζεται είναι υποκριτής, ο χριστιανός που ορκίζεται είναι βλάσφημος αφού ο Χριστός απαγορεύει ρητά και ολοκληρωτικά τον όρκο με τη βούλα μάλιστα του Ιάκωβου του αδελφόθεου που υπενθυμίζει στους ευλαβείς τη «θεϊκή» απαγόρευση. Οι άθεοι ορθόδοξοι φιλοχρήματοι ρατσιστές και εθνικιστές επίσκοποι του Μαμμωνά του Μολώχ και του Βάαλ, πιο άθεοι ακόμη και από τον πάπα, παραβιάζουν και αυτήν την εντολή του Χριστού, ποδοπατούν τη θέλησή του προκειμένου να ελέγχει η Εκκλησία τους όσο περισσότερο μπορεί από το δημόσιο χώρο. Ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος Ασωπού, Οινοφύτων, Βοιωτοπεδίου, Σιβιτανιδείου και Βουλιαγμένης κ.Γιάννης Λιάπης-όχι πως η γνώμη του έχει στο δημοκρατικό καθεστώς την παραμικρή σημασία, αφού δεν εκπροσωπεί παρά το ολιγάριθμο σώμα των αργόσχολων κρατικών υπαλλήλων καλόγερων που τον εξέλεξαν-κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία έχει δηλώσει πως η κατάργηση του όρκου από την πολιτεία δεν δημιουργεί πρόβλημα στην Εκκλησία.

Το άρθρο 52 του ισχύοντος νομικού πλαισίου για την Αυτοδιοίκηση δεν κάνει καμία αναφορά σε θρησκευτικό χαρακτήρα του όρκου. Ο κ. Καμίνης δεν είναι ο ΓΑΠ. Εκπροσωπεί τη «Δημοκρατική Αριστερά», τους φιλελεύθερους αστούς του κ. Μάνου, τους Οικολόγους και το καλύτερο κομμάτι του ΠΑΣΟΚ. Διαθέτει παιδεία και επιστημοσύνη, δεν έχει επομένως κανένα ελαφρυντικό. Αν δώσει πολιτικό όρκο θα σηματοδοτήσει με τον πιο εμφαντικό τρόπο την αρχή του τέλους της νεοελληνικής Θεοκρατίας, της αντιδημοκρατικής διάκρισης της αμαρτωλής Ορθοδοξίας ως κυρίαρχου ιδεολογικού ρεύματος της χώρας, του υποκριτικού μεσαίωνα που μολύνει τη σκέψη και τα αισθήματα της πατρίδας μας. Η Ελλάδα έχει ήδη καταδικαστεί με αφορμή το θρησκευτικό όρκο στο ΕΔΔΑ, για παραβίαση του άρθρου 9 (ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).

Ο κ.Καμίνης, δεν είναι κάποια σπουδαία προσωπικότητα. Οι προεκλογικές τηλεοπτικές του εμφανίσεις ανέδειξαν μια χρυσή μετριότητα, ένα πρόσωπο πολύ καλύτερο μεν από τον κ.Ν.Κακλαμάνη, αλλά αυτό δεν σημαίνει σχεδόν τίποτα. Κουβαλάει όμως μαζί του το άρωμα του θεσμού του Συνήγορου του Πολίτη, το οποίο αν το χάσει θα μείνει γυμνός. Έχει ήδη δώσει δυο αρνητικά δείγματα γραφής. Συναντήθηκε προεκλογικά με τον Αρχιεπίσκοπο των κ.κ.Γιοσάκη και Παντελεήμονα τ.Αττικής και παραβρέθηκε στην τελετή μεταμφίεσης της αρπακτικής, χρεωμένης και υπόδικης «Αλληλεγγύης». Ας ακούσει την έντιμη προτροπή του Χριστού: «Να είναι ο λόγος σας ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ, ότι παραπάνω από αυτό, είναι εκ του πονηρού». Αν δώσει ο πρώτος Άρχων της πόλης και θρησκευτικό όρκο αυτό θα είναι το τρις εξαμαρτείν το οποίο δεν είναι ανδρός σοφού και ενάρετου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ
http://roides.wordpress.com/

2 Σχόλια

  1. Ο/Η Swell λέει:

    Μα ολόκληρη η πολιτεία και οι “υπηρέτες” της στηρίζονται στην υποκρισία. Σχετικά: http://swell-swell.blogspot.com/2010/12/blog-post_05.html

  2. Ο/Η Άκης Ψηλός λέει:

    Ενδιαφέρον τίτλος, τράβηξε την προσοχή.
    Το περιεχόμενο όμως αντί να είναι μια πρόκληση και πρόσκληση για το πως να γίνει πραγματικά καλύτερη η Ελληνική πρωτεύουσα, πως να ανασάνει ο πολίτης από την βρώμα, το σκουπίδι όλων των δυσοσμιών, ληστείες, ναρκωτικά, πορνεία, παρανομία και παράνομους, που έχει κάνει την Αθήνα να συναγωνίζεται στην πρώτη θέση τις χειρότερες Ευρωπαϊκές πόλεις, βλέπουμε ένα λογύδριο εναντίον του θρησκευτικού όρκου.
    Αυτό τώρα μας μάρανε.
    Όλα τα άλλα τάχει πανέμορφα η Αθήνα ο φερετζές παραγγελία από το Ληξούρι της έλειπε, για να μην βλέπουμε την “ομορφιά” της;

    Το άρθρο του κ. Λασκαράτου είναι σαν προϊόν σουπερμάρκετ πολλά υποσχόμενο στο διαφημιστικό περίβλημα για “σπιτικό” κτλ και στην γεύση να είναι δηλητήριο γεμάτο συντηρητικά.
    Που είναι ο κ. Ροβλιάς, όχι να του κατεβάσει τις τιμές αλλά να βγάλει το τοξικό παρασκεύασμα από τα ράφια.

    Άσε που ακούγεται ο κ. Λασκαράτος σαν να βγάζει λόγο εξ’ άμβωνος καταδικάζοντας όλα τα της εκκλησίας με ένα τρόπο δογματικά άθεο αλλά χρησιμοποιώντας τις ίδιες λέξεις, για ηθική, άψυχες αναφορές στα ευαγγέλια κτλ. που θα χρησιμοποιούσε ο χειρότερος εκκλησιαστικός εχθρός του.
    Δηλαδή στον λόγο ο κ. Λασκαράτος βγαίνει πιο “δογματικά εκκλησιαστικά” από τον τ. Αττικής.
    “Να διαλέξει ο κ. Καμίνης τον δρόμο της Αρετής ή της Κακίας”;
    Δεν υπάρχει κανένα ενδιάμεσο δρομάκι για να πετύχει σαν δήμαρχος Αθήνας;
    Παπαδάκι ή φοιτητής της Θεολογικής το έπαιζε στα νιάτα του ο κ. Λασκαράτος;

    Τέλος πάντων ο καθένας έχει την ελευθερία της λόξας του να μισεί, με τα λόγια βέβαια, όποιον κα ότι έχει ανάγκη ο οργανισμός του.

    Αλλά ας κρατήσουμε και ένα μίνιμουμ της πραγματικότητας να μην φαίνεται τόσο πολύ φανερή η γελοιότητα της προσπάθειας.
    Αν ο κ. Καμίνης μόνο “Εκπροσωπεί τη «Δημοκρατική Αριστερά», τους φιλελεύθερους αστούς του κ. Μάνου, τους Οικολόγους” (δηλαδή λιγότερο από 10% των ψηφοφόρων). “και το καλύτερο κομμάτι του ΠΑΣΟΚ” που αμφιβάλλουμε αν το καλύτερο κομμάτι του ΠΑΣΟΚ έχει τις ίδιες ιδέες ή τις ίδιες ανάγκες με τον κ. Λασκαράτο ή έστω με τον κ. Καμίνη, τότε τι γίνεται με το άλλο 80% του λαού των Αθηνών;
    Με την αποχή που είχε στις δημοτικές εκλογές ο λαός και με την οριακή ψηφοφορία που νίκησε ο κ. Καμίνης μάλλον η απόλυτη πλειοψηφία αν όχι τα 2/3 του λαού τον αγνόησε, δεν περιμένει και πολλά από τον πρώην συνήγορο του Πολίτη.
    Τώρα πόσοι ψήφισαν τον κ. δήμαρχο για τον σπουδαιότατο λόγο, ως προς τον κ. Λασκαράτο, ότι ο κ. Καμίνης δεν είναι Χριστιανός και δεν θα έπαιρνε θρησκευτικό όρκο και μόνο, αυτή την άσκηση αριθμητικής μπορούμε να την δώσουμε σε μια μικρούλα παιδικού σταθμού (ένα απ’ αυτούς που κλείνουν) που μόλις έμαθε να μετρά μέχρι το δέκα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *