Μάθημα 1ο: Πώς να μισήσεις το σχολείο ή Παιδόφιλοι σαδιστές στα σχολεία μας

KAKA2336Πριν 2400 χρόνια περίπου, ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης συμβούλευαν τους γονείς να χαρίζουν στα παιδιά τους παιχνίδια και να τα προτρέπουν στην άσκηση του νου και του σώματος με το παιχνίδι. Πίστευαν ότι η μάθηση καλλιεργείται καλύτερα εκεί που βρίσκει σταθερό συναισθηματικό έδαφος, που προσφέρει δηλαδή χαρά και διασκέδαση.

Οι θέσεις αυτές υιοθετήθηκαν από όλους τους μέχρι σήμερα μεγάλους παιδαγωγούς (Montessori, J. Piaget, κ.α.) και βρίσκουν εφαρμογή σε όλο τον σύγχρονο κόσμο, εκτός από την χώρα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη.
Και οι έλληνες «παιδαγωγοί» γνωρίζουν ότι, η μάθηση είναι μια εθελοντική διαδικασία. Κανείς δεν μαθαίνει με το ζόρι. Κανείς δεν μαθαίνει κάτι αν δεν καταλάβει τη χρησιμότητα των προς μάθηση γνώσεων.
Και οι έλληνες παιδαγωγοί γνωρίζουν ότι από τις πρώτες εμπειρίες μάθησης θα εξαρτηθεί αν το παιδί θα αγαπήσει ή θα μισήσει τη μάθηση.
Αν οι πρώτες εμπειρίες είναι ευχάριστες, το παιδί θα επιθυμήσει να γευτεί τη χαρά του να ανακαλύπτεις νέα γνώση και να δοκιμάζεις νέες εμπειρίες. Αντιθέτως, αν οι πρώτες εμπειρίες είναι δυσάρεστες, όπως π.χ. ο καταναγκασμός στη γνώση ή ο βιασμός στο σεξ, είναι επόμενο οι ενέργειες αυτές να καταγραφούν στη μνήμη-μάθηση, σαν δυσάρεστες πράξεις που δεν επιθυμεί να επαναλάβει ο εγκέφαλος.

Και αναπόφευκτα οδηγείται στην μαθησιακή και στην ερωτική άρνηση. Οσο περισσότερο μαθαίνεις τόσο περισσότερο σου ανοίγεται η όρεξη.
Αν ρίξει κανείς μια ματιά στα βιβλία της πρώτης γυμνασίου, στα περισσότερα τουλάχιστον, θα καταλάβει το δράμα και την απόγνωση των…παιδιών μας.

Πολλά βιβλία είναι τόσο φρικτά κακογραμμένα, που σου προκαλούν απέχθεια. Χθες, μου ζήτησε ο γιος μου να τον βοηθήσω στο μάθημα «Αρχαία Ελληνικά-Ομηρικά Επη Οδύσσεια» και δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά, διότι υποτίθεται πως η Οδύσσεια είναι ένα από τα πιο αγαπημένα έπη για παιδιά και μεγάλους σε όλο τον κόσμο, όχι όμως και στη χώρα που τη γέννησε, όπως διαπίστωσα ανοίγοντας το βιβλίο. Γιατί, πριν καλά-καλά μπει το παιδί στο πνεύμα της Οδύσσειας, θα πρέπει να γράψει διαγώνισμα για τους επικούς κύκλους, το ομηρικό ζήτημα, κ.α. και γενικώς να μάθει απ έξω κι ανακατωτά έννοιες που δεν τις κατανοούν ούτε ενήλικες; Ποια αρρωστημένα μυαλά, και δεν μιλώ για τους συγγραφείς αλλά για τους υπευθύνους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου γιατί εκείνοι είναι που καθορίζουν την ύλη και το περιεχόμενο, σκέφτηκαν τέτοιες δομές στα βιβλία των παιδιών μας. Όχι ότι οι συγγραφείς είναι εντελώς αθώοι.

Γνωρίζω αρκετούς και γνωρίζω επίσης ότι πολλοί, κάθονται σαν ομάδα αλλά ξεχωριστά ο ένας από τον άλλον, και αντιγράφουν το δικό τους μέρος από ξένα συγγράμματα, ακόμη και από το Wikipedia και μετά ενώνουν τα διαφορετικά μέρη, δίχως να κάνουν τον κόπο να τα προσαρμόσουν σε ένα κοινό ύφος και τρόπο γραφής. Βλέπεις ότι πολλά βιβλία θυμίζουν το ομηρικό ζήτημα και δεν συζητάμε βέβαια για το γεγονός ότι δεν κάνουν τον κόπο να σκεφτούν καν, αν η μεθοδολογία και το λεξιλόγιό τους, αντιστοιχούν στο επίπεδο δωδεκάχρονων παιδιών. Το επιχείρημά τους είναι ότι για τα λεφτά αυτά που παίρνουμε για τη συγγραφή ενός βιβλίου, δεν μπορούμε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο!!!

Γιατί, ιδιαίτερα στην Α΄ Γυμνασίου, που είναι ένα κρίσιμο μεταβατικό στάδιο στη μάθηση, τα βιβλία είναι έτσι δομημένα ώστε τα παιδιά μας να μισήσουν το σχολείο; Αυτά τα βιβλία δεν είναι απλώς κακογραμμένα, είναι εργαλεία βασανισμού. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος, ότι κάποιοι από αυτούς που σχεδίασαν πολλά από τα βιβλία των παιδιών μας, τις νύχτες βλέπουν παιδικά πορνό με βασανισμούς βρεφών. Δεν τους είναι αρκετό ότι τα παιδιά θα μισήσουν τη μάθηση, θέλουν να τα βλέπουν να ανεβοκατεβαίνουν το «βουνό της αμάθειας» σαν τον Σίσυφο, δίχως σκοπό και δίχως νόημα στη ζωή τους. Άλλη εξήγηση δεν βρίσκω.
Από την άλλη μια ολόκληρη κοινωνία σε πλήρη αφασία, βουτηγμένη μέσα στα σκατά της διαφθοράς και ενός άκρατου-τυφλού σοβινισμού, κινητοποιείται για μια δυο λέξεις σε ένα βιβλίο ιστορίας και ζητωκραυγάζει γι αυτή τη νίκη της σαν να νίκησε τους Πέρσες στις Θερμοπύλες σε επαναληπτικό αγώνα. Για πολύ σοβαρότερα πράγματα με πολύ σοβαρότερες συνέπειες που αφορούν στη ζωή και στο μέλλον των παιδιών της σφυρίζει αδιάφορα ανίκανη να αντιδράσει.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΙΣΤΟΦΙΔΗΣ

Από ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ http://kafeneio-gr.blogspot.com/

12 Σχόλια

  1. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΙΣΤΟΦΙΔΗ: Έστε βέβαιος, φίλτατε, ότι ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ιδρύθηκε και ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ υπηρετεί το περίφημο (αντι)Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Προκειμένου να ΤΥΦΛΩΣΗ τα Ελληνόπουλα και για ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟ! Αυτή είναι ΚΑΙ η ΜΟΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ του.
    Όσον αφορά στην «σε πλήρη αφασία, βουτηγμένη μέσα στα σκατά της διαφθοράς και ενός άκρατου-τυφλού σοβινισμού» κοινωνία, η οποία «κινητοποιείται για μια δυο λέξεις σε ένα βιβλίο ιστορίας και ζητωκραυγάζει γι αυτή τη νίκη της σαν να νίκησε τους Πέρσες στις Θερμοπύλες σε επαναληπτικό αγώνα» , τι να πη κανείς; Είναι τόσο άθλια, τόσο αστεία, τόσο θλιβερή, ώστε δεν θα μπορούσε να καταστή κοινωνός αυτών των ζητημάτων. Και τούτο πέραν του πόσο ενδιαφέρεται να ΓΝΩΡΙΖΗ.
    Θλίψη και μόνον θλίψη.
    Επιχείρησα να εισέλθω στο μπλογκ που προτείνεται από τον ΠΠ, αλλά κάποιο πρόβλημα δεν μου το επιτρέπει. Θα το επιχειρήσω αργότερα.

  2. Ο/Η Πολιτισμός Πολίτης λέει:

    @ nicolaos demonicos: Μάλλον το πρόβλημα έχει να κάνει με τη δική σας σύνδεση. Το δοκιμάσαμε και λειτουργεί.

  3. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    @ Πολιτισμό Πολίτη: Μου βγάζει την ένδειξη «A script in this movie is causing Macromedia Flash Player 6 to run slowly». Γνωρίζετε μήπως τι είναι αυτό το Macromedia Flash Player 6 και πώς λύνετε το πρόβλημα;
    Παρακαλώ, μην υβρίζετε τον άσχετο!
    Ευχαριστώ.

  4. Ο/Η ΕΥΡΙΠΟΣ λέει:

    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!!!

    Τα βιβλία του δημοτικού τα έχετε δει;

  5. Ο/Η Πανεπιστημιακός λέει:

    Πρόκειται για τα κατάλοιπα της προοδευτικής Παιδείας του Πασόκ. Σοφές κουλτουριάρικες, δήθεν, κεφαλές έβαλαν τους μαθητές να θεωρητικολογούν ασυστόλως χωρίς να έχουν πριν μάθει το αντικείμενο στο οποίο αναφέρεται η θεωρία. Έτσι διδάχθηκαν -δεν ξέρω αν έμαθαν, μάλλον όχι- τα πάντα για το τίποτα.
    Και πάνε σήμερα να γράψουν μιαν αράδα που έχει περισσότερα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη από ό,τι οι λέξεις της. Αν τους ρωτήσεις όμως για τον «στρουκτουραλισμό» πχ, μπορεί και να έχουν κάτι να σου πουν.

  6. Ο/Η Σταύρος βασδέκης λέει:

    Αλέξανδρε, υφίσταται κι άλλη πτυχή του προβλήματος:

    Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Θαυμάστε τα αποτελέσματα της παιδείας του ανθελληνικού παπαδοκρατούμενου κράτους, μέσα από την βιασμένη ψυχή μιας αθώας μαθήτριας. Η ευθύνη των εκπαιδευτικών είναι καταλυτική και αδιαμφισβήτητη. Ουδέποτε η ΟΛΜΕ διαμαρτηρήθηκε για τον Ορθόδοξο βιασμό της ελληνικής ψυχής των μαθητών, στους οποίους διδάσκει. Η αναλγησία,η πλήρης αδιαφορία και ο ωχαδελφισμός των εκπαιδευτικών ευθύνονται περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο για την ελεεινή αυτή εικόνα που παρουσιάζει η δημόσια παιδεία, σ’ όλους τους τομείς, στην χώρα της Ελλάδος.

    Η κατάσταση είναι ακόμα πιο απελπιστική λόγω του απαράδεκτα χαμηλού επιπέδου μόρφωσης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ακόμα και να ήθελαν να διδάξουν την ιστορική αλήθεια, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα διότι την αγνοούν παντελώς. Φρίττει κανείς όταν διαπιστώνει το απαράδεκτο μορφωτικό τους επίπεδο.
    Όλη η ιστορία τους μπορεί να ειπωθεί κλεισμένη μέσα σ’ ένα όνομα: Μπαμπινιώτης. Ένας πρύτανης απολογητής του ορθόδοξου χριστιανικού δόγματος! Αυτόν κάλεσε σήμερα η πολιτεία για να αναμορφώσει την διαλυμένη παιδεία! «Παλιός γάιδαρος με καινούργεια περπατησιά»!!!
    Ανεύθυνοι εκπαιδευτικοί του Υπουργείου Παιδείας, διαβάστε στην παρούσα ιστοσελίδα όλα τα ντοκουμέντα για την καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού από την χριστιανική πανούκλα. Τον προδοτικό ρόλο της εκκλησίας και του παπαδαριού κατά την επανάσταση του 1821. Τα ψέματα των κηφήνων αρχιερέων και των ανώμαλων καλόγερων για το ανύπαρκτο κρυφό σχολειό. Τις σεξουαλικές ανωμαλίες που ταλανίζουν ολόκληρο το ιερατείο, και τους βιασμούς, από μέρους του, μικρών παιδιών. Το ακατάσχετο μίσος τους για κάθε τι το ελληνικό. Την απύθμενη απληστία τους και την καταλήστευση, από μέρους τους της περιουσίας του ελληνικού λαού. Την ανωτερότητα της ελληνικής θρησκείας έναντι του σκοταδιστικού ιουδαιοχριστιανικού δόγματος.
    Ξεκουνηθήτε επί τέλους από τον λήθαργό σας και διαβάστε κάτι.

    Σας αρέσει, μωρέ, να «μορφώνετε» μαθητές οι οποίοι να μαθαίνουν την ιστορία εντελώς αναποδογυρισμένη όπως αυτό το αθώο πλάσμα, που είναι θύμα της αδιαφορίας σας; για διαβάστε προσεκτικά αυτά που λέει το κακόμοιρο:

    Από
    http://209.85.129.132/search?q=cache:jB9lfwb_yngJ:www.6gymnasio.gr/ACTIVITIES/arthra/ell_thriskeia/ell_triskia.htm+%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B5%CF%82+%CE%B1%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B5%CF%82&cd=162&hl=el&ct=clnk&gl=gr

    Ελληνες & Ελληνική θρησκεία

    Νάντια Ζγέρα
    Μαθήτρια Β’ Τάξης 6ου Γυμνασίου Σερρών

    Από την εποχή της εγκατάστασης (2.000π.Χ) των Ελλήνων στο χώρο που έδωσαν το όνομά τους και από τότε που εμφανίζονται σαν ιδιαίτερος λαός, η θρησκεία αποτελούσε μια από τις εκδηλώσεις του πολιτισμού τους. Μαζί τους εξελισσόταν και έπαιρνε διάφορες μορφές κάθε φορά. Οι Ελληνες ποιητές και συγγραφείς μας παρουσιάζουν τους Θεούς και τη λατρεία τους με διάφορους τοπικούς μύθους και τοπικές λατρείες.
    Στη θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων δεν υπάρχει ενιαίο δόγμα διατυπώσεως της θρησκευτικής διδασκαλίας όπως υπάρχει π.χ στους Εβραίους και ποτέ δεν είχαν ενιαίο πανελλήνιο χαρακτήρα οι μύθοι και οι λατρευτικοί τύποι. Κατά την εποχή του Ομήρου, η θρησκεία είναι καλλιτεχνική που θεοποιεί την ανθρώπινη ομορφιά. Οι Θεοί πήραν ανθρώπινες μορφές. Με το πέρασμα του χρόνου οι νομοθέτες των πόλεων φρόντιζαν να κανονίσουν με νόμους τα ζητήματα της θρησκείας και υποχρεώνουν τους πολίτες τους Θεούς της πόλεως και να μετέχουν στη λατρεία τους. Ανώτατος όμως ρυθμιστής της λατρείας είναι το μαντείο των Δελφών. Ολοι ζητούσαν τη συμβουλή του γι’ αυτό και πήρε με αυτόν τον τρόπο πανελλήνιο κύρος.
    Μέσα σ’ αυτήν τη θρησκευτική κατάπτωση ακούστηκε το κήρυγμα του Αποστόλου Παύλου, στην Ελλάδα. Ο Χριστιανισμός παίρνοντας στοιχεία του εθνικού κόσμου και κυρίως τη γλώσσα παρουσιάζεται στενά συνδεδεμένος με τον γύρω κόσμο. Σημαντικό ρόλο στη σύζευξη του Χριστιανισμού με την Εθνική θρησκεία των Ελλήνων έπαιξε και η μόρφωση των πρώτων απολογητών του Χριστιανισμού. Οι διωγμοί κατά της Χριστιανικής εκκλησίας ανέκοψαν και την πρόοδο του Χριστιανισμού στην Ελλάδα. Οι Χριστιανικές κοινότητες κινδύνεψαν, πολλοί Ελληνες Χριστιανοί μαρτύρησαν για τη χριστιανική πίστη. Παρά τις σοβαρές ανωμαλίες και τη κατάκτηση της Ελλάδος από τους Φράγκους, η ενότητα του Ελληνικού Εθνους ήταν της πνευματικής ζωής του εθνους ήταν τα μοναστήρια. Συγκεκριμένα οι Ελληνες χριστιανοί γύρω από την εκκλησία μπόρεσαν να αποφύγουν την αφομοίωση από τους κατακτητές και τον εξοπλισμό.
    Η εκκλησία με τον εσωτερικό πνευματικό της βίο στήριξε και την ελληνική παιδεία.
    Οι δάσκαλοι ήταν ιερωμένοι και τα σχολεία μοναστήρια και εκκλησίες. Η εκκλησία αφού διέσωσε το εθνος από στην περίοδο της τουρκοκρατίας, ετοίμασε την απελευθέρωσή του και πήρε ενεργό μέρος στον ένδοξο απελευθερωτικό του αγώνα. Η θρησκευτική και πνευματική δράση της εκκλησίας της Ελλάδας εκδηλώνεται με το κήρυγμα του θείου λόγου από τον άμβωνα των εκκλησιών με τα « Κατηχητικά σχολεία» και με την ενίσχυση και ίδρυση νέων ηθικοθρησκευτικών οργανώσεων. Ο Ελληνικός λαός έμεινε πιστός στην Ορθόδοξη Εκκλησία και απέφυγε τους διχασμούς και της εσωτερικής θρησκείας διαιρέσεις, παρ’όλο που η ξένη θρησκευτική προπαγάνδα, όπως και στα προηγούμενα χρόνια έτσι και στα νεώτερα, προσπάθησε να τον διαιρέσει.
    Καθολικοί με 1002 μορφές προτεστάντες, χιλιαστές και Ιεχωβάδες από την Αμερική, με όχι πάντοτε έντιμα μέσα, προσπάθησαν να προσηλυτίσουν ορθοδόξους στις διάφορες αιρέσεις τους και να διαβρώσουν την εθνική συνείδηση του λαού.
    Κατά την ελληνιστική και ελληνορωμαϊκή περίοδο, οι κατακτητές του Μ. Αλεξάνδρου, η υποταγή των Ελλήνων στο Παγκόσμιο κράτος των Ρωμαίων, επιμιξία με την Ανατολή έφεραν σπουδαίες μεταβολές και ουσιώδεις στις θρησκευτικές αντιλήψεις.

    Για την αντιγραφή και τα σχόλια
    Βασδέκης Ν. Σταύρος

    Γι’ ακόμη περισσότερα:
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&new_topic=13

  7. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    @ Σ. Βασδέκη: Άλλο το ‘να κι άλλο τ’ άλλο.
    Θα συμφωνήσουμε και -πιθανόν- θα υπερθεματίσω καθ’ όσον αφορά στον ιουδαιοχριστιανισμό και τον εκ της φύσεώς του καταστροφικό σκοταδισμό και την ομοίως καταστροφική δράση του έναντι όποιου ιδεολογήματος ή τεχνουργήματος έφερε κόκκο πολιτισμού.
    Θα συμφωνήσουμε στην πλαστογράφηση της ιστορίας από την αναγορευθείσα σε πνευματική ελίτ σαβούρα της ελλαδικής σκέψης, της ενταλθείσας και πληρωθείσας (και με τις δύο σημασίες) υπό της Εκκλησίας. Και βεβαίως στον ειδεχθή και προδοτικώτατο ρόλο της Εκκλησίας έναντι της Επαναστάσεως. Πλην θα διαφωνήσω εν μέρει με την συλλήβδην απόδοση του ίδιου χαρακτηρισμού στο «παπαδαριό». Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, τουλάχιστον από τα τέλη του 15ου αι. και το λιγώτερο μέχρι τα μέσα του 18ου, προκειμένου κάποιος ελλαδίτης να σπουδάση, έπρεπε να είναι ή πλούσιος ή να ενδυθή το ράσο. Συνεπώς καλό θα είναι να αναφερώμαστε στα υψηλά κλιμάκια της ιεραρχίας και όχι γενικά και καθολικά στο «παπαδαριό». Ας μη ξεχνάμε τους Παπαφλέσα, Διάκο, Καΐρη, Ανθρακίτη και τόσους και τόσους άλλους από την κατώτερη τάξη των ιερέων. Αν όμως αναφέρεστε στους καλογήρους, εκεί αλλάζουν τα πράγματα.
    Θα συμφωνήσουμε στον καταμερισμό μεγάλου ή μεγαλύτερου μέρους της ευθύνης για την κατάσταση στην Παιδεία των αποχαυνομένων στην συντριπτική πλειοψηφία τους δασκάλων (οι οποίοι «υπαγορευτές» πρέπει να αποκαλούνται, ώστε να μη μολύνουν την ιερή έννοια του διδασκάλου), αυτών των έμμισθων πηθικιζόντων παπαγάλων.
    Θα συμφωνήσουμε και -πιθανόν- θα υπερθεματίσω καθ’ όσον αφορά στον διαβρωτικό και υπονομευτικό της πνευματικής οντότητας του ελλόγου όντος χαρακτήρα της θρησκείας τη αμερίστω συμπαραστάσει του επισήμου κράτους των εξουσιαστών. Αυτή είναι διαχρονικώς και παγκοσμίως η αποστολή της.
    Θα συμφωνήσουμε καθ’ όσον αφορά στην «απύθμενη απληστία τους και την καταλήστευση, από μέρους τους της περιουσίας του ελληνικού λαού». Το «αργύριον και χρυσίον» πρέπει να συγκεντρώνουν, διότι είναι «καλόν». Αυτό εντέλλεται ο πρώτος τη τάξει Εβραίος θεός του χριστιανισμού.
    Θα συμφωνήσουμε στο ότι «Ουδέποτε η ΟΛΜΕ διαμαρτυρήθηκε για τον Ορθόδοξο βιασμό της ελληνικής ψυχής των μαθητών, στους οποίους διδάσκει». Τι άλλο μπορούσε να γίνη; Μήπως και οι ίδιοι δεν υπέστησαν τον ίδιο βιασμό κατά τα προ και μαθητικά χρόνια από τους δασκάλους τους, την Εκκλησία αλλά και αυτό τούτο το στενώτερο ή ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον τους; Τι νομίζετε ότι είναι εκείνο το οποίο θα επέβαλε (ή θα επέβαλλε – ακόμη πιο δύσκολο) στον ΚΑΘΕΝΑ (ώστε να προσεγγίσουμε το ΟΛΟΝ) δημόσιο λειτουργό την άρνηση συνέχισης διδαχής των επιβληθέντων;
    Αυτά είνα το «ένα». Το «άλλο» τώρα.
    Θα διαφωνήσω με τον αφορισμό σας τον αναφερόμενο εις «Την ανωτερότητα της ελληνικής θρησκείας έναντι του σκοταδιστικού ιουδαιοχριστιανικού δόγματος». Και δεν θα διαφωνήσω με την ουσία του πράγματος, διότι πράγματι το αρχαιοελληνικό θρήσκευμα, μέχρι και του αφανισμού του, δεν στάθηκε εμπόδιο στην ανάπτυξη του πνεύματος. Αλλά όταν τίθεται έτσι, χωρίς διευκρινίσεις, φαίνεται σαν πρόταση επιστροφής σ’ αυτό. Και δεν θα υποστηρίξω ότι κάπου εκεί θα είχε καταλήξει και το αρχαιοελληνικό θρήσκευμα, αν δεν είχε διακοπή η πορεία και ανάπτυξή του. Εσείς όμως τι μας λέτε με αυτόν τον έμμεσο τρόπο;
    α) Ότι στην τελική ανάλυση οι θρησκείες διαιρούνται σε καλές και κακές;
    β) Ότι υπάρχει θρησκεία αρωγός του πνεύματος;
    γ) Ότι υπάρχει ο θεός (ή οι θεοί) που κάποια -όποια- θρησκεία προτείνει;
    Έχω την βεβαιότητα -εσείς αναιρέστε την- ότι εμμέσως πλην σαφώς προτείνετε Αφέντη στην θέση του Κυρίου, βασιλιά στην θέση του χαλίφη.
    Όσον αφορά στην νεαρή μαθήτρια τώρα. Τι νομίζετε ότι θα κάνη, αν ακολουθήση τον εκπαιδευτικό τομέα προκειμένου ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΗ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΖΗΝ; Είμαι βέβαιος ότι αυτό που έπραξε η συντριπτικώτατη πλειοψηφία των διδασκαλικών ΜΟΝΑΔΩΝ του ΟΛΟΥ διδακτικού δυναμικού. Θα υποταχθή στα κελεύσματα, ακόμη και αν διαφωνή. Οι ήρωες, φίλε κ. Βασδέκη, έχουν πεθάνει προ πολλού. Και ο σιδηρόδρομος της καθημερινότητας είναι Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ έχει να αντιμετωπίση το άτομο.
    Και κλείνω με κάτι που θεωρώ παράδοξο: Η ελλαδική Εκκλησία αποκαλείται ορθόδοξη – το ίδιο και η πίστη. Και πέραν της «ορθοδοξίας» του να πιστεύη ένας έλλογος σε κάτι που δεν του είναι δυνατόν να γνωρίση, σκεφθήτε την ειρωνεία που εμπεριέχεται στον χαρακτηρισμό «ορθόδοξος» ενός θρησκεύματος.

  8. Ο/Η Σταύρος βασδέκης λέει:

    Νικόλαε, καλά κάνεις και διαφωνείς. Για την συμβολή του χριστιανισμού και του Παπαφλέσσα στην επανάσταση του 21 γνωρίζω τα παρακάτω:

    Ο Παπαφλέσσας δεν ήταν παπάς. Εξωλέστατον τον αποκαλεί ο Παλαιών Πατρών Γερμανός.

    «ο Παπαφλέσσας δεν υπήρξε ποτέ παπάς ή καλόγερος. Απεναντίας μελέτησε τους Έλληνες, γι’ αυτό κι έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια τους αφορισμούς του ανθελληνικού παπαδαριού και τα «εξωλέστατος» του πλατσικολόγου Π.Π Γερμανού»

    Για την λυσσαλέα αντίδραση του χριστιανικού ιερατείου στην επανάσταση του 1821 έχουμε καταθέσει αποδεικτικά στοιχεία:
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=528
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=511
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=366
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=348
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=347
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=346
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=315
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=299
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=195
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=187
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=7
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=361
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=189
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=165

    Παρ’ όλ’ αυτά, δίχως ίχνος ντροπής η ελληνική πολιτεία διδάσκει στους νέους της ότι οι ανθέλληνες αυτοί ιεράρχες και το παπαδαριό όχι μόνον συνέβαλαν στην επανάσταση αλλά κι ότι σ’ αυτούς κυρίως χρωστάμε την ελευθερία μας!
    Στα πλαίσια αυτής της προπαγάνδας μας παρουσιάζουν για ιερωμένους ανθρώπους οι οποίοι για να αποφύγουν την σύλληψή τους από τους Τούρκους, αλλά και για να κινούνται με άνεση – όπως βεβαίως όλο το παπαδαριό την διέθετε επί τουρκοκρατίας – μέσα στην οθωμανική επικράτεια, αναγκάστηκαν να παριστάνουν τους παπάδες.
    Μια τέτοια περίπτωση είναι και του Παπαφλέσσα.
    Ο Ιστοριοδίφης Ευαγγελίδης Τρ. Ε. , θα μας διαφωτίσει για την αληθινή ιστορία του Παπαφλέσσα μέσα από την ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ (1930). Φαίνεται ότι την εποχή εκείνη δεν είχε συντελεστεί ακόμα πλήρως το έγκλημα της παραποίησης της ελληνικής ιστορίας υπέρ της ορθοδοξίας. Να, λοιπόν τι γράφει:

    Ο παππούς του Γεώργιος φονεύθηκε στα Ορλωφικά (1770). Ο πατέρας του Δημήτριος επίσης το 1799 σε συμπλοκή με Τούρκους πέριξ της Σπάρτης. Άφησε ορφανού 27 γιους και μια θυγατέρα. Ο Γρηγόριος Φλέσσας γεννήθηκε στην Πολιανή το 1788.
    Υπήρξε ο εμψυχωτής και ο κύριος μοχλός της Επανάστασης, αφού κατόρθωσε να υπερνικήσει τα προβαλλόμενα εμπόδια από τους προκρίτους, τους κοτζαμπάσηδες και τους κληρικούς. Μαθήτευσε στην σχολή της Δημητσάνης. Μετά το πέρας των σπουδών του δημοσίευσε σάτιρες, στις οποίες καταφέρονταν κατά της οθωμανικής διοίκησης. Υπέγραφε ως «Φως Καλάμιος τούνομα Γρηγόριος».
    Προδόθηκε όμως στους Τούρκους και μετά από ένοπλη αντίσταση και καταδίωξη αναγκάστηκε να καταφύγει στη μονή της Ρεκίτσας, περιφέρειας Σπάρτης. Εκεί ο ηγούμενος τον συμβούλεψε να ντυθεί καλόγερος και ν’ αλλάξει όνομα. Κατόπιν πήγε στη Ζάκυνθο όπου γνωρίστηκε με τον Κολοκοτρώνη και άλλους. Από εκεί μεταβαίνει στην Κωνσταντινούπολη και κατορθώνει να αποκτήσει την εμπιστοσύνη του μητροπολίτη Δέρκων.
    Προσλαμβάνει ως καθηγητή του τον Αινιάνα και μελετά τις δημηγορίες του Θουκυδίδη. Γνωρίζεται με φιλικούς οι οποίοι του εμπιστεύονται τα πάντα και δέχεται τον επικίνδυνο ρόλο του αποστόλου.
    Στη συνέχεια ο συγγραφέας περιγράφει την συνεχή δράση του Παπαφλέσσα, σε πολλά μέρη της οθωμανικής επικράτειας υπέρ της επανάστασης, καθώς και τις προετοιμασίες του με πολεμικά εφόδια αλλά και όλη την ηρωική πολεμική του δράση. Αναφέρει ότι ο Π.Π. Γερμανός, ο δήθεν ευλογήσας την επανάσταση, τον υβρίζει «εξωλέστατον», λόγω της συνεχούς του επιμονής για την εδώ και τώρα κήρυξη της επανάστασης.
    Ξένοι πρόξενοι και ιστορικοί (Hew, Φίνλεϋ) εκφράζουν τον θαυμασμό τους για τις πολεμικές αρετές και την ικανότητά του στην οργάνωση της μάχης.
    Βλέπετε ότι ο Παπαφλέσσας μελέτησε Θουκυδίδη κι όχι τις δουλικές χριστιανικές ανοησίες του τύπου «αγαπάτε τους εχθρούς ημών».
    Επομένως ο Παπαφλέσσας δεν υπήρξε ποτέ παπάς ή καλόγερος. Απεναντίας μελέτησε τους Έλληνες, γι’ αυτό κι έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια τους αφορισμούς του ανθελληνικού παπαδαριού και τα «εξωλέστατος» του πλατσικολόγου Π.Π Γερμανού,για τον βίο και την πολιτεία του οποίου διαβάστε:
    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=371

    Σταύρος Βασδέκης

  9. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    Σ. Βασδέκη: Το ότι ο αρχιπροδότης ΠΠΓ (αρχιπροδότης διότι δρούσε εντός των σημερινών συνόρων) αποκαλούσε τον Παπαφλέσα «εξωλέστατον», μάλλον αυτό ακριβώς σημαίνει, ότι ήταν δηλαδή ιερωμένος.
    Τα στοιχεία στα οποία αναφέρεστε είναι γνωστά. Και αν ακόμη δεχθούμε τα αποτελέσματα της έρευνας του Τρ. Ευαγγελίδη ως τα μόνα ακριβή, αυτό δεν ακυρώνει την ύπαρξη και άλλων κατώτερης βαθμίδας παπάδων, οι οποίοι έλαβαν μέρος στην Επανάσταση και προέτρεπαν τον λαό να ξεσηκωθή. Δεν είναι σωστό, κατά την γνώμη μου, να διαγράφουμε με μονοκονδυλιά ΟΛΟ το «παπαδαριό». Θα συμφωνήσουμε ότι δεν ήσαν πολλοί. Ναι, ήσαν λίγοι. Αλλά μη ξεχνάτε ότι αυτοί οι ελάχιστοι ασκούσαν μεγάλη επιρροή στον αμόρφωτο και θρήσκο ή θρησκόληπτο λαό – όπως δυστυχώς ασκούσαν και ασκούν επιρροή μέχρι και σήμερα ακόμη και οι αποδεδειγμένα «πούστηδες» (δηλαδή οι πνεύματι διεστραμμένοι, όρα Ζήσης), παιδόφιλοι, ομοφυλόφιλοι, ετεροφυλόφιλοι, τρανσεξουαλικοί, τραβεστί, αποθηκευτές χρημάτων για τα γεράματά του και λοιποί τα φαιά φέροντες διαστροφείς του πνεύματος και αρνητές του Πολιτισμού σκοταδιστές.
    Δεν διαφωνούμε εφ’ όλων αυτών, φίλτατε κ. Βασδέκη.
    Αλλά, και –επί πλέον– επειδή οι προτροπές σας με παραπέμπουν στο ιστολόγιο «athriskos», θα επιμείνω στις τρεις αναπάντητες εκ μέρους σας ερωτήσεις:
    α) Οι θρησκείες διαιρούνται σε καλές και κακές;
    β) Υπάρχει θρησκεία αρωγός του πνεύματος;
    γ) Υπάρχει ο θεός (ή οι θεοί) που κάποια -όποια- θρησκεία προτείνει;
    Προσωπικώς, φίλτατε, αρνούμαι συλλήβδην την ύπαρξη των αείποτε προταθέντων θεών. Θεωρώ ότι το νοούμενο με την λέξη θεός –ο τα πανθ’ ορών και τα πάντα γνωρίζων και τα πάντα δυνάμενος– ενυπάρχει στον άνθρωπο εν δυνάμει και υπνώσει. Ως εκ τούτου δηλώνω εκ μεν θέσεως άθρησκος, εκ δε φύσεως ένθεος.

  10. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    Σ. Βασδέκη: Μου διέφυγε να σας υποβάλω ένα ακόμη ερώτημα:
    Προτείνετε με όποιον τρόπο την ή συμφωνείτε στην αντικατάσταση της χριστιανικής θρησκείας υπό της αρχαιοελληνικής;

  11. Ο/Η iattim λέει:

    Κε nicolaos demonicos….Τυχαία έπεσα σε αυτό το forum (αν το έθεσα ορθώς forum)
    και θαυμάζω την ευγλωττία σας και την ευφράδεια λόγου και έκθεσης των απόψεων σας. Συγχαρητήρια και για τον τρόπο που αναζητάται την αλήθεια.
    Θα ήθελα αν δεν σας πειράζει κάποια στιγμή να επικοινωνήσω μαζί σας.
    Αν μπορείτε στείλτε μου ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο tim77@mailbox.gr και θα σας πω εκεί σε τι θα ήθελα να με βοηθήσετε…Ελπίζω όποτε έχετε χρόνο να απαντήσετε.

  12. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    @ iattim: Κατ’ αρχάς ευχαριστώ για τα καλά λόγια σας, αν και ψιλοκοκκίνησα. Δεν έχω αντίρρηση στο να επικοινωνήσουμε, θα ήθελα όμως προηγουμένως να με οδηγήσετε σε κάποιο ιστολόγιο που επισκέπτεστε, ώστε να σας γνωρίζω κάπως.
    Περιμένω απάντησή σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *