Στα σκαλοπάτια…

  • 4/2/2010
  • ΦΩΤΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • MEDIA

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του δραματικού διαγγέλματος που απηύθυνε ο πρωθυπουργός στον παγωμένο -όχι λόγω Κελσίου- ελληνικό λαό κατευθύνθηκα ασυναίσθητα στο κλιμακοστάσιο της πολυκατοικίας όπου διαμένω. Κι εκεί, καθισμένος σε ένα σκαλί, παρακολούθησα το άφατο θαύμα! Όχι, δεν βρήκα εκεί τα λεφτά που προεκλογικώς υπήρχαν κατά τον κ. Γ. Παπανδρέου, αλλά χάθηκαν στην πορεία.

Συνέβη κάτι πλέον απίστευτο: το κλιμακοστάσιο μίλησε! Και μου είπε ότι έχουμε ένα κοινό, αλλά και μία διαφορά. Το κοινό είναι πως αμφότεροι καταβάλλουμε στην ΕΡΤ ανταποδοτικό τέλος. Η διαφορά είναι ότι εγώ έχω τηλεοπτικό δέκτη, αλλά το κλιμακοστάσιο ουχί. Στην αιτιολογημένη απορία μου, εάν εννοεί να του παραχωρήσω τον δέκτη μου ή να το φιλοξενώ, όταν επιθυμεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις στο διαζύγιο της δεκαετίας, το κλιμακοστάσιο μου απάντησε ότι ανέφερε όλα αυτά για ένα και μόνον λόγο: Να υποδείξω, ως έχων ανθρώπινη μορφή, στον πρωθυπουργό έναν εύκολο τρόπο εξοικονόμησης κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητου ποσού, υποδεικνύοντάς του το δυσθεώρητο ύψος των αποδοχών ένιων τηλεαστέρων της κρατικής τηλοψίας.

Ανταποκρινόμενος στο αίτημα του κλιμακοστασίου, προχωρώ ένα βήμα περαιτέρω προτείνοντας και αλλαγές στο πρόγραμμα των τριων κρατικών τηλεοπτικών διαύλων.

Λοιπόν:

  • Να ανασταλεί μέχρι νεωτέρας η καθημερινή δίωρη εκπομπή της κυρίας Βαγιάννη, επειδή δεν έχουμε και συνεπώς δεν λέμε. Το προτείνω, ενθυμούμενος το «κόνσεπτ» της ίδιας εκπομπής πέρυσι, η οποία θα έπρεπε να τιτλοφορείται «έχουμε πέντε (καλοπληρωμένες) παρουσιάστριες και λέμε για να λέμε.
  • Να κοπούν διαπαντός οι ενημερωτικές εκπομπές που παρουσιάζουν «εξωτερικοί συνεργάτες» για να ενημερώνουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, λες και δεν υπάρχουν στρατιές ολόκληρες μόνιμων άεργων δημοσιογράφων στην ΕΡΤ.
  • Το εωθινό ενημερωτικό «Μπεν Χουρ» της ΝΕΤ να μετονομασθεί σε «Μας πήρανε γραμμή» για να παραπέμπει ο τίτλος στις γλίσχρες αμοιβές της δίδυμης παρουσίασης.
  • Να διαγραφεί από δίωρη απογευματινή εκπομπή της ΝΕΤ ο υπότιτλος «πολιτιστικό μαγκαζίνο» γιατί δεν έχει γούστο να παρουσιάζονται ως προάγουσες τον πολιτισμό οι λαϊκορεμπέτικες κομπανίες, που κατά κανόνα φιλοξενούνται.
  • Να αντικατασταθεί η εβδομαδιαία εκπομπή «Στην υγειά μας» από μία άλλη με τον τίτλο «Βοήθειά μας», μήπως τσιμπολογήσουν και οι τάλαινες τηλεθεατές και του ανταποδοτικού τέλους καλοπληρωτές ένα αντίδωρο από τους με κουβαρνταλίκι προσφερόμενους μεζέδες.
  • Τέλος, μετά την ολοκλήρωση του παρόντος κύκλου, η όντως αξιολογότατη εκπομπή του κ. Μαμαλάκη στην ΕΤ3 να μετονομασθεί σε «Χώματα με εφορία» και να εξιστορεί τα παθήματα εκατομμυρίων Ελλήνων που θα τους πεθάνουν οι ΔΟΥ.

Όι, όι…

ΦΩΤΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ (Φωτογραφία: Πόστερ της ΡΟΖΙΝΑ ΓΟΥΟΤΣΜΑΙΣΤΕΡ)

http://mindstyle1.blogspot.com/

46 Σχόλια

  1. Ο/Η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ λέει:

    @ΦΩΤΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ: Όλα κι όλα κύριε Χρονόπουλε, αλλά την κ. Βαγιάνη μην την πειράζετε! Η εκπομπή της διαθέτει και επί της Μεταφυσικής συνεργάτιδα και μάλιστα αρχαιοελληνικής εξειδικεύσεως. Που σου λέει τι να κάνεις για να σωθείς από το κακό μάτι, την αρνητική ενέργεια, πώς να μπουν λεφτά στο σπίτι κλπ.
    Αυτά μας έμειναν για να επιβιώσουμε και να τα χάσουμε;

    Μάλιστα χθες είπε η κυρία μεταφυσικιά πως όλα όσα λέει και δείχνει «τα έχει πάρει από την παράδοση». Κάπου θα έχει η παράδοση μαγαζί μάλλον, αλλά δεν απεκάλυψε διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail κλπ.
    Εκείνο που δίδαξε ήταν η νέα φυτολογία. Έδειχνε και ξανάδειχνε κάτι δάφνες που αν τις έκανες με δενδρολίβανο, σκόρδο και κανελλογαρύφαλλα -στεφάνι στην είσοδο του σπιτιού σας άσχετοι, όχι φαί!- όπου φύγει φύγει η κακή ενέργεια από το σπιτικό σας! Βέβαια η κ. Βαγιάνη τα κορόιδευε όλα αυτά, αλλά αφού τα κορόιδευε γιατί την κάλεσε;
    Στην φυτολογία μας πάλι: Τη δάφνη λοιπόν την αποκαλούσε … «βαγιά». Και επειδή κάτι της θύμιζε από δάφνη, την έλεγε πότε-πότε και δάφνη, αλλά πώς όμως; Έτσι «Τα βάγια,η δάφνη δηλαδή…». Μα καλά σε εκκλησία την Κυριακή των Βαίων δεν έχει πατήσει ποτέ η αντίχριστη;
    Κι εμένα φυσικά δεν με νοιάζει τι ψυχή θα παραδώσει, εκείνο που με νοιάζει είναι το εξής: Αν το στεφάνι το κάνω με δάφνη αντί για βάι, θα φύγει η κακή ενέργεια από το σπίτι μου; Γιατί αν περιμένω από την Κυβέρνηση και από τον Αλμούνια…

    Υγ: Οh, I am so sorry που παρακολούθησα τηλεόραση φίλε κ. Νίκο Χαραλάμπους, και μάλιστα κρατική, αλλά με παρέσυρε το παραδοσιακό της θέμα. Την περίοδο των Απόκρεω, που διανύουμε, επιτρέπεται άλλωστε και κανένα αμάρτημα, έστω και καθοσιώσεως!

  2. Ο/Η Νίκος Χαραλάμπους λέει:

    Ελεύθερα και φιλελεύθερα να κάνετε ότι σας ευχαριστεί αγαπητέ κ. Βίτσο. Νομίζετε ότι εγώ θα σας επιβάλλω νόρμες και σωστές συμπεριφορές; Άλλοι το προσπαθούν εδω μέσα.
    Η προηγούμενη συζητησή μας πάνω σε αυτό το θέμα ξεκίνησε από την έκπληξή μου, ένας πνευματικός άνθρωπος (που έχει παράγει και έργο, γιατί στην Ελλάδα έχουμε πολλούς πνευματικούς ανθρώπους που παράγουν μόνο πνεύμα), παρακολουθούσε μεσημεριανές εκπομπές στην τηλεόραση.
    Αλλά από την άλλη μεριά όταν κάποιος έχει καταφέρει τοσα πολλά πράγματα στο πεδίο που τον ενδιαφέρει, δεν θα κριθεί από το αν βλέπει τηλεόραση ή αν έχει κάποιες άλλες ‘ασύμβατες’ συνήθειες. Δεν χρειάζεται να είμαστε νευρωσικοί. Έχουμε αρκετούς σε αυτό το ιστολόγιο…. :-)

  3. Ο/Η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ λέει:

    @Νίκος Χαραλάμπους: Κύριε Χαραλάμπους, έναν αποκριάτικο συντροφικό χαιρετισμό σας απηύθυνα απλώς! Μην ξεχνάτε εκεί στα ξένα τη ζακυνθινή πλευρά σας, έστω κι αν είναι μόνο εκ μητρός. Τσικνοπέμπτη σήμερα είναι η ημέρα των πειραγμάτων. Κι αυτά φιλελευθερισμός είναι ή μάλλον ελευθεριότητα, δηλαδή ακόμη καλύτερα. Αν και στην Ζάκυνθο κάθε μέρα είναι μέρα αμοιβαίων πειραγμάτων. Και του χρόνου!

  4. Ο/Η Νίκος Χαραλάμπους λέει:

    Και αν σας πώ αγαπητέ κ. Βίτσο, ότι αν εσείς βρίσκεστε στην Αθήνα, εγώ βρίσκομαι ίσως πιο κοντά στην τσικνισμένη Ζάκυνθο; :-)
    Πράγματι σας γράφω από την πατρίδα, και σήμερα θα τραβηχτώ στα βουνά (με την ευρύτερη ένοια του όρου) για να τσικνήσω στα πάτρια.
    Κοιλιωμένο ή Καμπί; Αυτό είναι το ερώτημα σήμερα. :-)

  5. Ο/Η Δύ-στιχος λέει:

    Έχει μιά συνεργάτιδα
    η Ρίκα η Βαγιάνη,
    που την κακιά ενέργεια
    από εσέ τη βγάνει.

    Ακόμα λέει πώς να μπούν
    πολλά λεφτά στο σπίτι,
    και πώς να αποφύγουμε
    «αυτόν» από την Κρήτη.

    Ο Παπανδρέου σύμβουλο
    κάλλιο να τηνε πάρει,
    μήπως τα φορολογικά
    γλυτώσουμε τα βάρη.

    Δύ-στιχος

  6. Ο/Η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ λέει:

    @ Νίκος Χαραλάμπους: Ομολογώ ότι το δίλημμά σας είναι μεγαλύτερο κι από του Άμλετ, αλλά εγώ στη θέση σας, είναι προφανές και εμφανές, ότι θα διάλεγα και Κοιλιωμένο και Καμπί.
    Και μιας κι είστε σε διακοπές δείτε και λίγο τηλεόραση. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τα όπλα με τα οποία επιδρά ο αντίπαλος στα μυαλά του πολίτη, επειδή έτσι προσαρμόζουμε και τα δικά μας, που προσπαθούμε να τα αξιοποιήσουμε θετικά πάνω στα ίδια αυτά μυαλά. [Μην με στείλετε σε κανένα ζακυνθινό διάολο,επειδή πλέον είστε κοντά και θα το ακούσω!].

  7. Ο/Η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ λέει:

    @ΦΩΤΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟ: Προτείνω στην κυρία Βαγιάνη να διώξει τη μεταφυσικιά και να πάρει τον Δυ-στιχο. Είναι σίγουρο πως με την δική του καταλυτική επίδραση θα φύγει από εκεί μέσα, αλλά και από την χώρα, όλη η κακή ενέργεια. Άσε που ηχητικά τουλάχιστον το όνομά του ταιριάζει σε κάθε έλληνα.

    @ Δύ-στιχο: Μπορείτε εκεί στην Ζάκυνθο που βρίσκεστε και ξέρετε από τσίκνα να βοηθείστε στον κ. Χαραλάμπους να λύσει το τρομερό δίλημμα που αντιμετωπίζει;

  8. Ο/Η Δύ-στιχος λέει:

    Βουνό να είναι κι όρεξη
    να έχει, να χορτάσει,
    σε Κοιλιωμένο, σε Καμπί,
    και σ’ Άι-Λιό να φτάσει.

    Κι εγώ θα πάρω τα βουνά,
    για ‘κεί θα βάλω πλώρα,
    σε λίγο φεύγω από ‘δώ,
    θα πάω Εξωχώρα.

    Δύ-στιχος

  9. Ο/Η Νίκος Χαραλάμπους λέει:

    Έυ-στιχοισμένος ο Δύ-στιχος

  10. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    @ Θα σας έλεγα κ. Χαραλάμπους, μη γνωρίζοντας τι είναι Κοιλιωμένο και τι Καμπί, να τραβηχτήτε στα βουνά και να μείνετε εκεί —έτσι θα απαλλαγήτε και από εκείνους που επιβάλλουν «νόρμες και σωστές συμπεριφορές»(!!!), και εκείνους τους «πολλούς πνευματικούς ανθρώπους που παράγουν μόνο πνεύμα», και τους νευρωσικούς, από τους οποίους «έχουμε αρκετούς σε αυτό το ιστολόγιο». Αλλά δεν το λέω, διότι αν συμβή κάτι τέτοιο, κινδυνεύει η πατρίς να χάση ένα λαμπρό πολιτικό μυαλό, πνευματώδες και πολύστροφο και μη νευρωσικό.
    Θα σας δώσω και μία συμβουλή: Όταν θέλετε να πήτε κάτι για κάποιον/α, ας το λέτε στον/ην ίδιο/α και όχι «επ’ ευκαιρία» και σε ενδιάμεσο — έτσι κάνουν όσοι σέβονται τον εαυτό τους και έχουν το θάρρος της γνώμης τους.
    Βέβαια, για να μην αναρωτηθήτε, την έχω την μύγα.

  11. Ο/Η perldion λέει:

    @@Όλους: Ρε σεις, ήρθαν οι αποκριές εκεί κάτω;; Εδώ εις την μαύρην ξενιτειά όλα είναι άσπρα… Ενώ εις-Ελλάς, μάγκες, έχετε Το Τριόδιο… για κυβέρνηση!!! Καρναβάλι με τα ΟΛΑ του κι ο κ. Χαραλάμπους το απολαμβάνει εις Τζάντε!!!
    Ρε ΣΕΙς, μπας και ο Κολοκυθούλης έψαξε σε λάθος μεριά για να βρει τα χρήματα που, ΟΛΟ τον προηγούμενο χρόνο, ισχυρίζονταν ΟΤΙ υπάρχουν;; Αη-σιχτήρ!! Γιατί δεν έβαζε τον κ. Λαλιώτη να του τα ‘βρει;; Ή όποιον άλλο από τους «με-ταξί κατεργαρέων ειλικρίνεια» Στις off-shore… Γιατί δεν καταθέτει η πρωθυπουργομήτωρ τα μπικικίνια που πήρε αποζημείωση για να επιτρέψει στον αείμνηστο να πάει να συναντήσει τον Κύριο αφού πρώτα είχε σώσει την υπόληψη του στην «με δόξη και τιμή» αγλαλιά της ιπτάμενης σερβιτόρας;;;
    Διαβασα και το γραφτό του Πρετεντέρη αλλά δεν είπαμε και να φτύσω πάνω στην μικρή οθόνη του book μου!!!! Ενώ αν ήταν εδώ ο κ. Μούτσιος…;;; Μ’ όλη μου την ευγενή ευχαρίστηση… Είμαι κι ευγενής παιδί…

  12. Ο/Η ΦΩΤΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ λέει:

    Ξεχαστήκαμε. Χθες, 4 Φεβρουαρίου 2010, συμπληρώθηκαν 167 χρόνια από τον θάνατο του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Ξέρετε, αυτού που συνέβαλε στην απελεύθερωση. Αλλά χθες ήταν τσικνοπέμπτη. Αυτήν εορτάσαμε.

  13. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Φ. Xρονόπουλος: Εννοείτε τον μπάτσο του ’21;;; Οι κ.κ. Ρεπούση και Δραγώνα απαγορεύουν εορτασμούς δεξιών ατόμων που με την σπάταλη διάχυση πυρομαχικών εις την ατμόσφαιραν και το πιστολίδι τους, στα Δερβενάκια, Τρίπολη -κι αλλαχού εις την Τουρκικήν επικράτειαν- συνέβαλαν στο ν’ αποκαλούμε τους εαυτούς μας Έλληνες -κάτι που στρέφεται εναντίον της παγκόσμιας υπόστασης του ανθρώπου ως ομοιόμορφο, απαράλλαχτα ομοιογεννές ανθρώπινον ον!!! Όπου να ‘ναι με βλέπω υπεύθυνη καθοδήγησης ελληνοπαίδων εξ: Αφρικής, Ασίας, ν. Αμερικής -οι Ευρωπαίοι δεν νοιάζονται για τα τέτοια γιατί είναι… Ευρωπαίοι!

  14. Ο/Η nicolaos demonicos λέει:

    @ perldion: Δηλαδή τι εννοείτε; Ότι εμείς δεν είμαστε ή, έστω, καταντήσαμε ΕυρωΠΕΗ; Θου, Κύριε…

  15. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @nicolaos demonicoς: Κύριε demonicos, τετριμμένο το χιούμορ σας! Ούτε ο Ψάλτης δεν λέει τέτοια πια! Βαρέθηκε! Το αγοραίον εμένα δεν με νοιάζει. Αλλά μπορείτε και καλύτερα νομίζω.

  16. Ο/Η perldion λέει:

    @κ. Γανυμίδης: Εεεε, όσο μπαίνουμε στα μεγάλα χρόνια μόνον στην ελεύθερη αγορά θα βρίσκουμε… αγοραίο. Πρέπει να βολευόμαστε. Μας νοιάζει δεν μας νοιάζει…

  17. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @κ.perldion: Το μοναστήρι νάναι καλά και από αγοραίους καλογήρους η εποχή μας άλλο τίποτε!

  18. Ο/Η Μιχάλης Μούτσιος λέει:

    Χαρισμένο στη φίλη μου perldion

    Πώς το τρί- βλάχα μου καλή,
    πώς το τρίβουν το πιπέρι;
    Πώς το τρίβουν το πιπέρι
    του διαβόλου οι καλογέροι;

    Με το γό- βλάχα μου μωρή,
    με το γόνατο το τρίβουν.
    Με το γόνατο το τρίβουν
    και το ψιλοκοπανίζουν.

    Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
    με σπαθιά και με χαντζάρια.

    Με την μύ- βλάχα μου μωρή,
    με την μύτη τους το τρίβουν.
    Με την μύτη τους το τρίβουν
    και το ψιλοκοπανίζουν.

    Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
    με σπαθιά και με χαντζάρια.

    Με την γλώ- βλάχα μου μωρή,
    με την γλώσσα τους το τρίβουν.
    Με την γλώσσα τους το τρίβουν
    και το ψιλοκοπανίζουν.

    Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
    με σπαθιά και με χαντζάρια.

    Με τον κώ- βλάχα μου καλή,
    με τον κώλο τους το τρίβουν.
    Με τον κώλο τους το τρίβουν
    και το ψιλοκοπανίζουν.

    Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
    με σπαθιά και με χαντζάρια.

    Με τον πού- βλάχα μου καλή,
    με τον πούτσο τους το τρίβουν.
    Με τον πούτσο τους το τρίβουν
    και το ψιλοκοπανίζουν.

    Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
    με σπαθιά και με χαντζάρια

  19. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Γανυμίδης ας το δούμε, την οικονομικο-θρησκευτική πρότασή σας εννοώ, σε βάθος γραμμικού χρόνου:
    Δεν είναι αποκαρδιοτικό για τα, πρώην, ωραία παιδιά να το πληρώνουν;;
    Δεν είναι άραγε καλλίτερα ν’ αποσύρουμε το ξεπερασμένο, στις αντοχές του χρησιμοποιημένο, σαρκίο μας;;
    Όπως κάνουμε και με τ’ αυτοκίνητό μας;
    Δεν έχουν άραγε όλα ημερομηνία λήξης;
    Δεν σώζουμε, έτσι, τον αυτοσεβασμό μας;
    Κοιτάχτε ΠΟΥ κατάντησαν κάτι πρώην ωραίες -Λάσκαρη, Φόνσου κτλ.- με την επιμονή τους στο ωραίο γραμμικό παρελθόν τους… Εκεί έξω, είναι μια άγρια κοινωνία κ. Γανυμίδα μου…

    @κ. Μούτσος: Γράφετε ωραία ποιήματα -αν και δεν το διάβασα όλο γιατί τσιγγουνεύομαι τον χρόνο μου. Συνεχίστε. Η Ακαδημία Αθηνών, μετά που της ξέφυγαν ο Ελύτης κι ο Σεφέρης, σε σας έχει αποθέση την δικαίωσή της περί τους ποιητικούς της στόχους και, μεταξύ μας, δεν με εξέπληξε το πνευματικό σας δημιούργημα, είναι σε αρμονία με το πολιτικό σας πιστεύω…
    Αλήθεια, τώρα που το θυμίθηκα, ο Κολοκυθούλης τί σας είπε, στ’ αυτί, περί σωσμού τσι-Ελλάδος;;; Σσσσ, στις μύτες των ποδιών μας και το παιδί θέλει να σκεφτεί. Με το μυαλό του. Και ψάχνει να το ‘βρει… Ντουλάπα;; Κάτω απ’ τον νεροχύτη;; Αφηρημένο τράβηξε καζανάκι;;;

  20. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @perldion:Γλυκυτάτη μου perdion,γιατί κάπως σε τη Σαπφώ Νοταρά σε φαντάζομαι να είσαι, γράφεις:
    » Δεν είναι αποκαρδιοτικό για τα, πρώην, ωραία παιδιά να το πληρώνουν;;
    Δεν είναι άραγε καλλίτερα ν’ αποσύρουμε το ξεπερασμένο, στις αντοχές του χρησιμοποιημένο, σαρκίο μας;;
    Όπως κάνουμε και με τ’ αυτοκίνητό μας;
    Δεν έχουν άραγε όλα ημερομηνία λήξης;
    Δεν σώζουμε, έτσι, τον αυτοσεβασμό μας;
    Κοιτάχτε ΠΟΥ κατάντησαν κάτι πρώην ωραίες -Λάσκαρη, Φόνσου κτλ.- με την επιμονή τους στο ωραίο γραμμικό παρελθόν τους… Εκεί έξω, είναι μια άγρια κοινωνία κ. Γανυμίδα μου…»

    Άκου λοιπόν γλυκειά μου:
    Είσαι πολύ βαθειά νυκτωμένη από το ότι γίνεται σήμερα στα ερωτικά της «άγριας κοινωνίας». Κι ας βγάλουμε έξω τα «αγοραία», γιατί ούτε η περίπτωση που προτιμά αγοραία είμαι, -χωρίς να το κατηγορώ κανέναν-, αλλά και γιατί με αγοραία πάει σήμερα μόνο όποιος γουστάρει να το κάνει έτσι.
    Όπως υπάρχουν τόσες και τόσες περιπτώσεις κοριτσιών σαν τα κρύα τα νερά που τους αρέσει να πηγαίνουν με μεγάλους άντρες για τον άλφα ή βήτα φρουδικό λόγο, έτσι και υπάρχουν χίλια δύο αγοράκια σαν τα κρύα τα νερά που τους αρέει να πηγαίνουν με μεγάλους άντρες για τον άλβα ή βήτα φρουδικό λόγο. Αλλά και χίλια δύο αγοράκια σαν τα κρύα τα νερά που τους αρέσει να πηγαίνουν με μεγαλύτερές τους γυναίκες.
    Από την άλλη ένας μεγάλος άντρας -όπως και μια μεγάλη γυναίκα- μπορεί να πηγαίνει με άντρες πάνω κάτω στην ηλικία του. Όπως και η μεγάλη γυναίκα επίσης.
    Και θα έπρεπε να είχες καταλάβει ότι όταν βλέπεις μια σειρά μεγαλωμένων πια γκέι ανδρών -ή και γυναικών- να ασχολούνται τόσο πολύ με τα ερωτικά τους, ε κάπου θα βρίσκουν ανταπόκριση! Δεν τρελάθηκαν να πηγαίνουν πάνω-κάτω χωρίς λόγο και αποτέλεσμα.
    Εσύ έχεις μείνει στην εποχή της φτερούς. Που κι αυτή όλο και κάτι εύρισκε. Όμως σήμερα, δεν ξέρω αν το διάβασες, ο Αντικαγκελάριος της Γερμανίας και υπουργός εξωτερικών ήλθε στην Ελλάδα με τον μόνιμο εραστή του, επισκέφτηκαν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και συνέφαγαν σε εστιατόριο με το ζεύγος Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου. Προχωρεί ο κόσμος.
    Και εσύ είσαι ακόμη στην απόσυρση, την ημερομηνία λήξης και τον αυτοσεβασμό;
    Κακά τα ψέμματα αγάπη μου, όποιος δεν είχε ερωτική ζωή νέος, δεν έχει και μεγαλύτερος, δεν έχει και μεγάλος. Μένει καθηλωμένος στο ιεραποστολικό και στην τεκνογονία. Και τα άλλα που λέει είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.
    Κι εμένα δε με κόφτει, όπως κόφτει εσένα. Για σένα το λέω. Αν είχες στη ζωή σου μια κάποια ερωτική/σεξουαλική ζωή της προκοπής θα ήσουν λιγότερο επιθετική και το σάλιο σου θα είχε λιγότερο φαρμάκι.
    Άνε ξεκίνα όμως. Ποτέ δεν είναι αργά. Όρμα όσο είσαι εν ζωή, γιατί μετά όλα μας τα τρώει ο σκώληξ!

  21. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Γανυμίδης: Άμα σας ζουλίξω ακόμα, όσο πατάει η μύγα, θα ξετυλίξετε όλα τα must του σεξ. Η Καμα-Σούτρα. Στα ποικίλα ελληνικά. Έχετε και λίγο δίκιο και να λέγεται. Όσο πατάει η γάτα. Γειά σας. Πάω για country ski τώρα και θα προσέχω από πατημασιές αρκούδων…

  22. Ο/Η perldion λέει:

    Ααα, η φτερού Τι είναι;;

  23. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @perldion: Άμα θέλεις σου γράφω και στάσεις του Κάμα Σούτρα. Πού είναι το πρόβλημα; Αν φοβόμαστε να τα πούμε, τότε πόσο πρέπει να φοβόμαστε να τα κάνουμε;
    Έχουμε τόσα άλλα για να ντρεπόμαστε, που αυτά είναι την πραγματικότητα αθώα. Στο μυαλό μας είναι κακά.
    Για τη φτερού ρώτα …τους μεγαλύτερούς σου που τη θυμούνται. Κάτι σαν το πρότυπο Παράβα των ελληνικών ταινιών, ας πούμε, ήταν.

  24. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Γανυμίδης: Εντάξη. Cross coundry skii. Sauna μετά, γιατί ο ιδρώτας έτρεχε κι απ’ τις πατούσες μου. Τώρα είναι άλλη μέρα και ώρα για τα intellectuals μας…
    Α) Περί ορέξεως κολοκυθόπης -το ίδιο ισχύει για ΟΛΕΣ τις προτιμήσεις.
    Β) Τα νεαρά άτομα, και των δυο φυλών, δεν είναι για λόγους Φροϋδικούς αλλά για καθαρά Keynesιανικούς -π.χ. Porsheκούς, Hamerικούς και να μην επεκταθώ σε ιδεολογικούς λόγους μικρότερους π.χ. Rolexικούς, Breguetικούς και κτλ.- που το χαραμίζουν στα πουρά αλλά, κι ευτυχώς, που το μυαλό τους είναι χυλός και, κατά πάσα πιθανότητα, ποτέ δεν θα πήξει και, έτσι κι αλλοιώς, ποτέ δεν τους ήταν και χρήσιμο…
    Γ) Τα πουρά τώρα: Αυτοί, θυλικοί-αρσενικοί κι απ’ όλες τις συνομοταξίες, είναι περίπτωση… heart-breaking!
    Λίγο πριν αναχωρήσω, από ‘κεί κάτω, βγήκαμε με παιδική φίλη -οι φίλοι μου είναι για όλη μου τη ζωή κι απ’ ΟΤΑΝ αυτή άρχισε- που είχε προσκαλέσει και μια γνωστή της στην έξοδο. Η κυρία, όμορφη και σιτεμένη, μιλούσε και μας εξηγούσε τους λόγους της αδυναμίας της στους νέους και, παρεπιπτώντως, γιατί είχε rendez-vous με τον αισθητικό χειρούργο κ. Φ. Επειδή έπρεπε να κόψει το… λειρί που της κρεμότανε κάτω απ’ το πηγούνι. Εγώ, κλεφτά, κοιτούσα την χοντρή πέτσα, που πηγαινε κι ερχόταν ανάλογα με την ένταση των λόγων της. Νοερά έψαχνα να ‘βρω τους ΑΛΛΟΥΣ λόγους που ένας νεαρός θα φίλαγε, περιπαθώς ή μετριοπαθώς ή κι εντελώς χωρίς το.. παθώς, αυτό το τρεμάμενο λαρδί. Το μόνο ανταλλακτικό που, όσο κοιτούσα, καταλάβαινα πως υπήρχε: Eίτε στη νεανική χούφτα ζεστο μετρητό, Είτε ότι to μαρτύριο αγοράζει στον νεαρό ΑΥΤΟ που μπορεί να τον περιμένει, παρκαρισμένο στο πλάϊ πεζοδρομίου, και βέβαια, έξω απ’ το καυτό κρεββάτι…
    Δ) Όσον αφορά στον αντικαγγελάριο της δ. Γερμανίας: κ. Γανυμίδη μου, έχω θαυμάσιους φίλους, απ’ το in between-sex, που ΚΑΙ θέατρο, ΚΑΙ εκδρομές, Και έχουμε φάει δημόσια παρέα κ.ά. Σας λέω όμως πως θα ήμουν απέραντα θλιμένη αν είχα έναν γιο ή κόρη, for that matter, έτσι! Τώρα το αν τους δέχτηκε ο πρόεδρος της δημοκρατίας ή αν συνέφαγαν με τα ζεύγη Παπανδρέου, Παπακωστανίνου;;; Πολλοί παπάδες μου ακούγονται γύρω απ’ το τραπέζι και δεν πληρώνει απ’ την τσέπη του κανείς τους…
    Και κάτι ακόμα αγαπητέ κ. Γανυμίδη -και το αγαπητέ πάρτε το σε face value: Ερωτική ζωή ΟΛΟΙ έχουμε αυτή που θέλουμε! Και οι μαϊμούδες στα δέντρα του πάρκου του Ουϊσνδωρ έχουν. Σ’ ένα απ’ τα, με κάμερα, σαφάρι μου είχα δει, από το ελικόπτερο, κι ελέφαντες -μέσα σε κύκλο. Που ‘κανε γύρω τους το υπόλοιπο κοπάδι. Διακριτικότητα;;
    Και ιεραποστολικό δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ -γιατί για ΟΛΑ υπάρχει date of expire!! Ιεραποστολή Ούτε καν’ οι σιτεμένες κυρίες -ή οι ανισόρροποι νεαροί- στις γωνιές γύρω απ’ την Τραφάλγκαρ. Που πουλούν θεό με το τυπογραφικό…

    Λοιπόν: Η σκηνή στο Montreal. Στον σταθμό του υπόγειου στο McGill. Συνοδεύω ένα 12ρικο κορίτσι και, από κάποια απόσταση, ένα 16ρικο πολύ αρσενικό. Χαζεύουμε και οι τρεις τις βιτρίνες. Κύριος γύρω στα πενήντα -μ’ εκπληκτικά κομψό ντύσιμο που δεν του λείπει ομπρέλλα, καπέλο και θύμιζε πολύ τον κ. Steed στους Αvengers- ψηλά απ’ την τρίτη βεράντα έχει βάλει στο μάτι τον μικρό. Κάθομαι σε παγκάκι μιλώ με την μικρή ενώ παρακολουθώ τον… κ. Steed. Το αγόρι κάτι ψάχνει σε βιτρίνα. Ο κύριος, πολύ διακριτικά, κατεβαίνει πάτωμα, μειώνοντας την απόσταση που τον χωρίζει απ’ τον μικρό. Κάνει γύρους. Παρακολουθώ. Αρχίζει να πλησιάζει πολύ το παιδί. Σηκώνομαι απ’ το παγκάκι μου, και κοιτώντας στα μάτια τον «κύριο» μιλάω στο παιδί και πάω δίπλα του. Αν και δεν έχω πρόβλημα να διηγηθώ μου είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω την έκφραση στο πρόσωπο του κυρίου, το αποσβόλωμα και πώς έκανε μεταβολή κι έφυγε -ο κομψότατος με την ομπρέλα και το σκληρό καπέλο- όπως ακριβώς οι ποντικοί. Αυτά για τα γενικά ερωτικά. Και πάντως ομολογώ πως είστε ΕΝΑΣ συνομιλητής που αξίζει ο κόπος ν’ ανταλλάσεις απόψεις μαζί του… Ευχαριστώ για την φτερού. Περίπου κατάλαβα. Γιατί ελληνικές ταινίες…;;; Είμαι και τσιγγούνα με τον χρόνο μου!

  25. Ο/Η Mιχάλης Μούτσιος λέει:

    perldion: Tι κάνετε όλη μέρα και «τσιγγουνεύεστε το χρόνο» σας; Γριά γυναίκα δε είσαστε; Και φαίνεται πως με τη λαική παράδοση δεν ταπάτε και τόσο καλά. Μόνο εξυπνάδες για τους Παπανδρέου είστε ικανή να λέτε. Η σάουνα σε μάρανε, θα τους μείνεις καμμιά ώρα εκειμέσα …

  26. Ο/Η perldion λέει:

    @κ. Μούτσος: Χώρια μιλάμε, χώρια καταλαβαίνουμε. Όσον αφορά στο Πα.Φο.Κ. όμως…;;; Τα πιάνεται. Μπράβο σας. Θ’ αρχίσω να εκτιμώ το περιεχόμενο…

  27. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @ perldion: Πολλά κι ετερόκλητα θέματα θέτεις. Να σου απαντήσω κι εγώ με Α, Β, Γ λοιπόν.
    Α. Άλλα σου λέω εγώ, άλλα μου λες εσύ. Προφανώς θέλοντας να πας το θέμα γύρω-γύρω. Οκ. Υπάρχουν αρσενικές και θηλυκές πουτάνες που πάνε με μεγαλύτερους για λεφτά. Υπάρχουν και τεκνατζούδες και τεκνατζήδες που έχουν τα χρονάκια τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλοι οι μεγαλύτεροι που τους αρέσουν οι μικρότεροι είναι πλούσιοι, ούτε ότι θέλουν να πληρώνουν για σέξ. Όπως και δεν πληρώνονται εκείνοι/ες που κάνουν σεξ με μεγαλύτερους. Αυτά είναι κλισέ μικροαστικής αγράμματης κυράτσας! Δεν σου ταιριάζουν.
    Μέσα στις ερωτικές επιλογές που έδωσε η φύση στους ανθρώπους είναι και σε αρκετούς να αρέσουν οι μεγαλύτεροι ή οι μικρότεροι. Οι μικρότεροι δεν πάνε μόνο για το ρόλεξ και τα άλλα που λες. Μπορεί να πηγαίνουν πχ επειδή ψάχνουν μπαμπά ή μαμά, αλλά αυτό δεν είναι κακό. Όλοι στο σεξ τα ψυχολογικά μας βγάζουμε. Το τι έκανε η πουρή η φίλη σου δεν είναι ο κανόνας. Απλώς ήταν χυδαία και ψωνισμένη με το χρήμα της. Και στα νιάτα της πάλι πουτάνα θα ήταν. Με γειά της βέβαια, αλλά λέμε τι ήταν και τι παραμένει.

    Β. Λες πως έχεις φίλους γκέι και πας μαζί τους εκδρομές και θέατρο σαν να λες πως δεν έχεις πρόβλημα να έχεις σπίτι παπαγάλο ή χάμστερ ή ιγκουάνα. Μπορεί να μην σου άρεσε ο γκέι γιος σου που είναι γκέι, αλλά μάλλον τότε δεν θα του άρεσες κι εσύ ως μάνα, που δέχεται πχ αν είναι ο γιος της κοντός, ψηλός, ξανθός ή μελαχροινός, αλλά όχι τη μορφή του ερωτισμού που του έδωσε η φύση.
    Το πιθανότερο είναι πως θα πηδιόταν πίσω από την πλάτη σου για να μη σε στενοχωρήσει κι όταν το μάθαινες θα ζητούσες στην αρχή αιθέρα και μετά θα το συνήθιζες.

    Γ. Εγώ σου γράφω για τον Αντικαγκελάριο για να σου πω πως η κοινωνία πια αντιμετωπίζει αλλιώς το θέμα από τη προγιαγιά μου κι από σένα. Τώρα εσύ μου λες ποιος πλήρωσε το λογαριασμό στο γεύμα με Παπανδρέου και Παπακωσνταντίνου και πόσα Παπα έχει το επώνυμό τους. Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε.

    Δ. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό που ένας Καναδός θαύμασε έναν καλλονό, όπως τον περιγράφεις, στο δρόμο. Αυτό γίνεται μεταξύ των ανθρώπων παντού και σε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς. Επειδή ήταν 16χρονο; Πώς το ήξερε ο εν λόγω; Δεν είναι παιδεραστία και ομοφυλοφιλία ένα και το αυτό. Κάθε άλλο! Να σου διηγηθώ κι εγώ περιστατικά που κωλόγέροι ξεραγλείφονται για κοριτσάκια… Αλλά και παιδεραστία του Καναδού αν υπαινίσεσαι, ασφαλώς κατακριτέα, δεν είναι ο κανόνας αυτό.

    Ε. Εφερες το θέμα αποκλειστικά στην ομοφυλοφιλία, ενώ εμείς μιλούσαμε για ερωτισμό γενικά. Προφανώς το θέμα δεν το θέλεις όσον αφορά τον εαυτό σου. Πάντως, όχι. ο καθένας δεν κάνει τις επιλογές του ελεύθερα! Δεσμεύεται από τα ταμπού του, τις αναστολές του, τα πρέπει που του έχουν γεμίσει το κεφάλι. Θέλιε προσπάθεια για να τα ξεπεράσει και να μην αφήσει να του φύγει η ζωή μέσα από τα χέρια. Περνάει η ζωή του και τη μεγαλύτερη φυσική απόλαυση την έχει μετατρέψει σε χειρουργική πράξη. Έλα να πηδηχτούμε, μου αρέσεις δε μου αρέσεις, επειδή σε παντρέφτηκα και πρέπει να κάνουμε παιδί. Και τέρμα! Μετά βάζουμε τάπα!
    Κάπως έτσι δεν ήθελες και το γιό σου; Δεν θα τον ρωτούσες όμως μήπως και το έβλεπε διαφορετικά το πράγμα! Κι ας ήταν η δική του η ζωή κι όχι η δική σου! Θα τον αγαπούσες λοιπόν; Ή μήπως το μόνο που ήθελες είναι να περάσει το δικό σου. Ή κάπου στο βάθος υπάρχει και η ζήλεια; «Γιατί να ζήσει αυτός τη ζωή του έτσι όπως δεν είχα τη δύναμη να τη ζήσω εγώ;». Και μπας κι από αυτό το τελευταίο πηγάζει όλο αυτό το ανεξήγητο μένος που έχεις για τους ομοφυλόφιλους, τη στιγμή που κανονικά δεν έπρεπε να τους κατακρίνεις, αλλά να αδιαφορείς; Μήπως αναζητάς το χαμένο χρόνο;

    ΣΤ. Αν ακολουθούσαμε όλοι τις ορμές και ορμόνες μας -κάτι που μπορεί να γίνει με υπέρτατη αξιοπρέπεια σε πληροφορώ, δεν υπάρχουν αναξιοπρεπείς πράξεις, αλλά αναξιοπρεπείς άνθρωποι- θα είχαμε καλύτερη ψυχή, λιγότερη επιθετικότητα και σε ατομικό και σε κοινωνικό πεδίο. Τα έχει πει αυτά και ο Αριστοφάνης πριν χιλιάδες χρόνια…

  28. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Γανυμίδης: Σαν να και το πιάσατε απ’ τα μαλιά εκείνο το «δεν υπάρχουν αναξιοπρεπείς πράξεις αλλά αναξιοπρεπείς ανθρώποι» -banalite΄! Δεν σας φαίνεται πως οδηγεί στο «ΟΛΑ επιτρέπονται;» Αναξιοπρεπείς ανθρώποι θα υπάρχουν και -κατά τα λεγόμενά σας- θα χαρακτηρίζουν τις… πράξεις τους!!!
    Ο «Τέλανυ» του Ουάϊλντ δεν είναι πορνογραφημα;; -by the way τον συγγραφέα τον θεωρώ απ’ τις καλλίτερες πέννες και μυαλά. Πολύ προκάλεσε όμως…
    Μήπως ο «Junky» του William S. Burroughs δεν είναι ψυχογράφημα διαταραγμένης, και μέχρη τα μπούνια φορτωμένης στην ηρωϊνη, ψυχής;;
    k. Γανυμίδη TIΠOTA δεν είναι στον κόσμο των ιδεών -απλώς μας περιμένει εκεί δίπλα να το… ανακαλύψουμε!!! Και δεν είμαι ΕΓΩ που έφερα το θέμα στην ομοφυλοφιλία. Μίλησα για σεξ μεταξύ ΑΝΟΙΞΕΩΝ! Εσείς το γυρίσατε στα μπερδεμένα. Απλώς σας απάντησα με κάτι που είδα και μ’ αηδίασε. Και, από πάντα, μ’ εξένιζε η απεγνωσμένη ΕΠΙΔΕΙΞΗ της διαφορετικότητας. Γιατί ΟΛΑ τα χαρακτήριζα ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ και, παρί ορέξεως, κολοκυθόπης… Και ΝΑΙ είναι ΑΦΥΣΙΚΟ ο ισορροπημένος, νέος/νέα, να σπαταλά τα νειάτα του σε πουρά. Και ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ένα νεαρό αρσενικό -ή θυλικο- που να προσφέρει σεξ παράλληλα με τα… συνταξιοδοτικά ταμεία -κάτι όπως σεξ-επικουρικό!!! ΠΩΣ το παρουσιάζουν;; Αυτό δεν θέλει ΚΑΝΕΙΣ και πολύ μυαλό για να το καταλάβει και, πίσω απ’ ΟΛΑ τα τέτοια μασκαρέματα, ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗ ΨΑΡΙΑ -ή η βασανιστική ενοχή που, κατ’ εμένα όταν δεν είναι έγκλημα κατά ανθρώπου, είναι άδικη. Υπάρχουν καλλίτερα πράγματα ν’ ασχοληθούμε και το κρεββάτι μας- στρωμένο ή άστρωτο- ΜΟΝΟΝ εμείς το βλέπουμε… Και τα εν οικω μη εν δήμω… Πάντως δεν μοίρασα ΠΟΤΕ θεό με το τυπογραφικό εκεί στον κύκλο της Τραφάλγκαρ…

  29. Ο/Η Co:Roidi λέει:

    Ορή σκάσε να νετάρουμε εσύ κι ο πατρο-τάδες σου.

    Σώνει, κάμε τη δασκάλα νύχτα μέρα έδεκει που σε παίρνει … Είδες πώς τα μιλώ τα ζακυθινά τόμου θέλεις … Και περί ορέξεως κολοκυθόμηνους. Να πας εις τα καγκουρά σου άμα δε θες και να κάθεσαι να Πιτουράρεις Ρούμπενς … και να κάνεις … Μπανανοθεραπεία …

    Perldion και Perldion … Λέγε καμμία κουβέντα καρναβαλίσια ορή κακόρκια απότιστη … Καπιστράνα …

    Σώνει …

    Ο κόντες Ροίδης ο φαλίδιος και ρεσπετάμπιλες

  30. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @perldion: Όλα στη ζωή κρεβάτι είναι αγαπητή κυρία. «Κι όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν ξέρει πού τραβά και πού πηγαίνει.»
    Βεβαίως ναι. Όλα επιτρέπονται, όσα δεν περιορίζουν την ελευθερία του άλλου. Αν τώρα ενοχλείται λόγω της σκουριάς που έχει στο μυαλό του, δικός του λογαριασμός. Δεν θα σκουριάσουν όλοι τα μυαλά τους για να του αρέσουν!

    Τώρα στα σοβαρά κρίνετε τα έργα τέχνης με μέτρο το από τι είναι φορτωμένη και από τι είναι διαταραγμένη η ψυχή του δημιουργού τους; Μα αν δεν έχεις ψυχή φορτωμένη και διαταραγμένη δεν μπορείς να γίνεις δημιουργός! Όλοι κάτι είχαν. Και με τη λογική σας θα πρέπει να παραδώσουμε όλα τα έργα στην πυρά. Και το αριστούργημα «Λολίτα» επίσης! Και τον Αριστοφάνη. Και την Παλαιά Διαθήκη με τις «πορνογραφικές» -καθ’ ημάς- πάμπολες αναφορές της.
    Όσο για το «Τέλεννυ» διαβάστε καλύτερα. Αποδίδεται στον Ουάϊλντ, αλλά δεν είναι έργο του. Αλλά και να ήταν γιατί είναι πορνογράφημα; Και τι είναι πορνογράφημα; Μόνο στο μυαλό είναι αυτά. Στο μυαλό των παπάδων και στο μυαλό των φερέφωνών τους, εκουσίων κι ακουσίων. Γιατί ό,τι περιγράφει σεξ είναι πορνογράφημα; Πορνεία σημαίνει επί πληρωμή σεξ. Που κι αυτή η ίδια δεν είναι κατακριτέρα, αν γίνεται με την συγκατάνευση όσων παίρνουν μέρος.
    Και γενικά τι είναι ηθικό και τι ανήθικο; Κατ’ εμέ ανήθικο είναι ο φόνος, η αναλγησία στον πόνο και το πρόβλημα του άλλου, ο πόλεμος, η αχαριστία και, φυσικά, ο φασισμός να θεωρείς ως σωστό για τους άλλους, ότιδήποτε εσύ νομίζεις για σωστό.

  31. Ο/Η Co:Roidi λέει:

    Ο/Η Γανυμίδης: Bravo bravo sor Νεανίσκο μου. Μία χαρά che joghia per La Res-publica. Βάρτση καμάρι μου οπού η Γαϊδούρα θέλει να γενούμε ούλοι μια ma si ma no Νερεμπούργκα …

    Εσύ τι έφταιγες, μικρό βοσκόπουλο, οπού σε επήγανε να κερνάς τα … είδωλα … amprosia τση αμπωσίας ωωω κούτουποοοοοοο; Εμ. Ενώ κάτι άλλα βοσκόπουλα ‘Μια βόσκοπούλα αγά.ησα μια πέναιμένη sorela mia’ επειδητίς δηλαδής κι επείρανε τα βουνά και τα Γιωναθάνια μαζί τσου – μα μωρές ευτός ο Γενάρχης τον αχόρταγο είχε

    Είχε α-gesilao Seguro De Silla ούλο το Σόι του Σαούλ και μετά που εκείνος του έδεινε την κόρη Μιλχάλ και μετά εκείνος τουθελε και το γιο Ιωνάθαν …

    Εμείς όμως α όλα κι όλα τον έχουμε μια χαρά. Να πάτε να τον δέίτε και στο palaio Gran Reparo di Ca: den 8umamai, opou eglετωσε από τση Ζώης τα πλοκάμια ,,,

  32. Ο/Η Co:Roidi λέει:

    Βαρείτε να τση τα κατοστήσουμε να θυμηθούμε τον παλιό καλό … κλοκιό!!!

  33. Ο/Η sapho λέει:

    Apo anthropous opos i anotero ehoun hasei ti zoi tous ekatommyria kosmos. Hristianoi, fasistes, kommounistes, gay, lesbies, magisses,evraioi,mousoulmanoi, eghromoi, eidololatres (deite to AGORA na frixete me tous hristianous) kai polloi alloi.
    Dithen ypiretes tou sostou, alla opos to antilamvanondai aftoi. Paradeigma i axioprepeia kata tin kyria. Pou kanoun tou anehtikous, alla ehoun tous diaforetikous sto stohastro kai me tin paramikri efkairia tous pyrovoloun.
    Tous noiazei pos zoun oi alloi, epeidi aftoi oi idioi spatalisan ti zoi tous kai den eginan oti tha ithelan kai ohi mono apo sexoualikis plevras!
    Oi dithen diallaktikoi einai heiroteroi apo tous fanatikous, epeidi einai ehthroi kryfoi, pou ti dedomeni stigmi symparatasondai me tous fanatismenous.
    To kako einai pos oi diogrmenoi sto telos -kai me polla thymata- kyriarhoun. Alla to heirotero pos otan kyriarhisoun ginontai heiroteroi dioktes allon koinonikon meiopsifion!!!
    Ara i mahi einai me tin athropini fysi na xeperasoume teoiou eidous symperifores san tis kyrias parapano.

  34. Ο/Η perldion λέει:

    @ O/H Co:Ridi: Skao ke den katalaveno.

    @k. Γανυμίδης: Ούτε ότι μουσική έχει γράψει ο Μπετόβεν είναι αριστούργημα ΕΠΕΙΔΗ την έγραψε ο Μπετόβεν! Και σας κατατρέχει η διαφορετικότητά σας -που κανείς ΔΕν θα την κρίνει γιατί,¨»μακρυά από μένανε κι ας είναι ΟΠΟΥ θέλει»!! Και δεν κρίνω απ’ την μεριά της ηθικής -που άλλωστε είναι και γεωγραφική, εκτός κι από ιστορική- μα από το ΤΙ θα ‘θελα για τα αρσενικά και θυλικά μέλη της οικογένειάς μου (παιδιά, εγγόνια, δισέγγονα…) και δεν γίνεται όποια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ να γίνει… the norme γιατί ΑΥΤΗ η απαίτησις ΕΙΝΑΙ η διαστροφή! Και ως εδώ.

  35. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    perldion@ Αφού είμαι εγώ διαφορετικός από εσάς, είστε κατά συνέπεια κι εσείς από μένα. Εγώ δεν φοβάμαι μήπως σας μοιάσει η κόρη μου. Εσείς φοβάστε μήπως μου μοιάσει ο γιός σας. Ποιος λοιπόν κατατρέχεται από τη διαφορετικότητα τίνος;

  36. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Γανυμίδης: Εγώ δεν ΕΙΜΑΙ διαφορετική από αυτό που γεννήθηκα να ΕΙΜΑΙ. Ενα συνηθισμένο θυλικό άτομο. Και, ΝΑΙ, θα ‘θελα κι ο γιός μου να γίνει ένας συνηθισμένο αρσενικό άτομο. Χωρίς παρεκλίσεις και ιδιαιτερότητες που κανείς δεν ξέρει ΠΟΥ τελειώνουν. Είναι παράλογο αυτό;; Και πάψτε να βάζετε προμετωπίδα την διαφορετικότητα. ΚΑΝΕΝΑΝ δεν ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αφού ΕΣΕΙΣ καλά τα φέρνετε βόλτα μ’ αυτήν! Η κόρη σας όμως ΠΩΣ τα φέρνει βόλτα;; ή ο γιός σας;; κ. Γανυμίδη δεν είναι ΤΟΣΟ απλά τα πράγματα που συζητάμε. Και ποιός έχει το δίκιο…; Υπάρχει άραγε πουθενά στην φύση δίκιο;; Μήπως και το δίκιο είναι ανθρώπινη εφεύρεση;; Για να τα φέρνουμε βόλτα;; Πάντωςε σας ευχαριστώ για την «συζήτηση». Έχει ενδιαφέρον να ανταλλάσω απόψεις μαζί σας. Και το πιο ενδιαφέρον -είναι- ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΥΝΗΤΟΙ σ’ ΑΥΤΕΣ!!!

  37. Ο/Η Co:Roidi λέει:

    Ma kala μία κουβέντα δεν μπορεί να πει κανείς σ’ ευτό το μπλόγκο και γίνεται τση … Μιχάλαινας; … Κάμετε μωρές λίγο γέλιο μέρες που είναι … Τόμου άλογα δεν είχανε φέτος για τσι ρούγες …

    ΜΕΤΑΞΥ μας, όχι πως επειδητίς ως φαλίδιος άλογο έχω να καβαλικέψω από τον … 18ο αι. τουλάχιστον κι ως πεθαμένος από τον 19ο., άλλο κακό.

    Και το γκραν τουρναμέντο του Εssex το 1893 εγίνηκε αφορμή κοντά να φαλήρει κοτζάμου … Αυτοκρατορία. Αφού και οι πίνακες με κοτζάμου Alfredo πρέντσιπε αλλά ίσα με έδεκει σύζυγο τση Προστάτιδος Ανάσσης Βικτώριας -οπού όταν την εβαριότουνα εκλεινότουνα στην κάμερα και εκείνη τον επρόσταζε:

    OPEN THE DOOR!!! I AM YOUR QUEEN AND SOVEREIGN!

    Ki ekeios tsi apantage Germanika: Ουφου ντου λουφου να πας που δεν κατάφερες να με κάμεις Βασιλιά κι έμεινα Πρέντζιπες -κι επέθανε κι ο καψερός από τη θλίψη …

    Αλλά πρώτα σαν καλά ερωτευμένα παιδία -γιατί αυτό μετράει- επρολάβανε να διασπύρουνε ανεπισημοεπίσημα την ,,, αιμοροφιλία ολούθες.

    Ουφ, δύσκολο να είσαι Co:Roidi-s, αλλά διατελώ πάντα παπάντα ρεσπετάμπιλες και φαλ-ίδιος

  38. Ο/Η Co:Roidi λέει:

    … Κι όπως είχε πει ένας συνάδελφος αρχιχελιδονοφύλακας Μία φορά εβάρεσα πετρία … και επείρε τον … ευεργέτη μου!!!

    Μα το Θἐο το είπανε στο Σπιτάλιο!

    [Ευτό το Λίμπρο … della Vita]

  39. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @perldion: Λέτε: «Εγώ δεν ΕΙΜΑΙ διαφορετική από αυτό που γεννήθηκα να ΕΙΜΑΙ».
    Σας διαβεβαιώ ότι και με μένα το ίδιο συμβαίνει. Εσείς δεν το δέχεσθε κι εκεί είναι η διαφωνία μας.

    Λέτε: «ΝΑΙ, θα ‘θελα κι ο γιός μου να γίνει ένας συνηθισμένο αρσενικό άτομο». Τι σημαίνει «θά ‘θελα»; Επειδή κι εκείνος -όπως κι εσείς- θα ήθελε να λέει «Δεν ΕΙΜΑΙ διαφορετικός από αυτό που γεννήθηκα να ΕΙΜΑΙ».
    Το «ήθελα» το δικό σας θα ήταν ικανό να του κάνει τη ζωή κολαστήριο. Πχ. να τον παντρέψετε για να …στρώσει. Ή να τον βάζετε να κρύψει αυτό που ΕΙΝΑΙ, αν κρύβεται αυτό.

    Λέτε:»Η κόρη σας όμως ΠΩΣ τα φέρνει βόλτα;; ή ο γιός σας;;». Η απάντηση είναι πως είναι δικό τους και αποκλειστικά δικό τους θέμα. Αρκεί να τους αφήσουμε να ζήσουνε όπως καθόρισε η φύση. Αφού πρώτα το δεχθούμε αυτό ως δικαίωμά τους! Και να μην ζητάμε να ζήσουνε όπως καθόρισε η φύση να ζήσουμε εμείς.

    Επειδή αγαπητή κυρία η φύση είναι που καθορίζει τα πάντα. Πιστέψτε με, ακόμη και το ποιος θα γίνει gay.
    Kαι η διαστροφή είναι εκείνο που έχουν κάνει στο μυαλό σας η ηθικολογία, ο μικροαστισμός και η θρησκεία. Και ας δηλώνετε πως δεν έχετε σχέση και με τα τρία αυτά. Ο καθένας δεν είναι ό,τι λέει, αλλά ό,τι κάνει!

    Είναι επίσης όλα όσα κάνουν κι εσάς να έχετε κόψει -κατά δήλωσή σας- εδώ και χρόνια τη σεξουαλική σας ζωή, …από αξιοπρέπεια. Αυτό κι αν είναι διαστροφή!!!

  40. Ο/Η perldion λέει:

    @κ. Γανυνιδης, λέτε: «Η απάντηση είναι πως είναι δικό τους και αποκλειστικά δικό τους θέμα. Αρκεί να τους αφήσουμε να ζήσουνε όπως καθόρισε η φύση. Αφού πρώτα το δεχθούμε αυτό ως δικαίωμά τους! Και να μην ζητάμε να ζήσουνε όπως καθόρισε η φύση να ζήσουμε εμείς.»!!!!!
    κ. Γανυμίδη μου, αν έχετε ΔΙΚΑ σας παιδιά -οπωσδήποτε- ΔΕΝ τα ‘χετε μεγαλώσει εσείς!!! Γιατί θα γνωρίζατε, με τον πολύ σκληρό τρόπο, πως ως τα 14ρα τους ότι καλό ή κακό -με το παράδειγμα των γονιών πήραν- ΔΕΝ αλλάζει. Είναι πολύ αργά πια… Και ‘γω δεν έχω δει ΠΟΤΕ εξάχρονο ή δεκάχρονο μπρος, π.χ., σε ταμείο τράπεζας να πληρώνει για τα δίδακτρά του… Ή να κόβει τσεκ, στ’ όνομα του σχολείου του, …απ’ το βιβλιάριο επιταγών του. Ή ότι άλλο ΤΟΥ κοστίζει το μεγάλωμά του…

    Λέτε: «Είναι επίσης όλα όσα κάνουν κι εσάς να έχετε κόψει -κατά δήλωσή σας- εδώ και χρόνια τη σεξουαλική σας ζωή, …από αξιοπρέπεια. Αυτό κι αν είναι διαστροφή!!!»
    Σοβαρά είπα κάτι τέτοιο;; Μπας κι είπα πως το σεξ ΕΙΝΑΙ απ’ τη μέση και ΚΑΤΩ αλλά ο έρωτας προϋποθέτει συνεργασία ΚΑΙ άλλων… τμημάτων του ανθρώπου;;; Π.χ., κι έτσι στην τύχη, μυαλού;; Και ΑΥΤΟ είναι που με θλίβει: Το άμυαλο κυνήγι των οργάνων για την… εκτέλεση του σεξ -one night’s stand!! Και μη με λυπάστε. Για τίποτα δεν έχω να κλαφτώ, ως τα τώρα, στην ζωή μου. ΌΛΑ μου ήρθαν, προκλητικά, καλά. Ίσως και καλλίτερα απ’ το καλά. Από τώρα και πέρα, μμμ, δεν ξέρω, …;;;

  41. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @perldion: ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ:
    «@k. Γανυμίδης ας το δούμε, την οικονομικο-θρησκευτική πρότασή σας εννοώ, σε βάθος γραμμικού χρόνου:
    Δεν είναι αποκαρδιοτικό για τα, πρώην, ωραία παιδιά να το πληρώνουν;;
    Δεν είναι άραγε καλλίτερα ν’ αποσύρουμε το ξεπερασμένο, στις αντοχές του χρησιμοποιημένο, σαρκίο μας;;
    Όπως κάνουμε και με τ’ αυτοκίνητό μας;
    Δεν έχουν άραγε όλα ημερομηνία λήξης;
    Δεν σώζουμε, έτσι, τον αυτοσεβασμό μας;
    Κοιτάχτε ΠΟΥ κατάντησαν κάτι πρώην ωραίες -Λάσκαρη, Φόνσου κτλ.- με την επιμονή τους στο ωραίο γραμμικό παρελθόν τους… Εκεί έξω, είναι μια άγρια κοινωνία κ. Γανυμίδα μου…».

    ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ, ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΛΙΣΤΑ! ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΖΩΗ!

    ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΉΣ ΑΠΟΣΤΡΟΦΉ ΤΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΑΣ:
    «@κ. Γανυνιδης, λέτε: «Η απάντηση είναι πως είναι δικό τους και αποκλειστικά δικό τους θέμα. Αρκεί να τους αφήσουμε να ζήσουνε όπως καθόρισε η φύση. Αφού πρώτα το δεχθούμε αυτό ως δικαίωμά τους! Και να μην ζητάμε να ζήσουνε όπως καθόρισε η φύση να ζήσουμε εμείς.»!!!!!
    κ. Γανυμίδη μου, αν έχετε ΔΙΚΑ σας παιδιά -οπωσδήποτε- ΔΕΝ τα ‘χετε μεγαλώσει εσείς!!! Γιατί θα γνωρίζατε, με τον πολύ σκληρό τρόπο, πως ως τα 14ρα τους ότι καλό ή κακό -με το παράδειγμα των γονιών πήραν- ΔΕΝ αλλάζει. Είναι πολύ αργά πια… Και ‘γω δεν έχω δει ΠΟΤΕ εξάχρονο ή δεκάχρονο μπρος, π.χ., σε ταμείο τράπεζας να πληρώνει για τα δίδακτρά του… Ή να κόβει τσεκ, στ’ όνομα του σχολείου του, …απ’ το βιβλιάριο επιταγών του. Ή ότι άλλο ΤΟΥ κοστίζει το μεγάλωμά του… »

    ΤΙ ΝΑ ΠΩ; Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ! ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ, ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ!
    ΚΑΛΑ ΤΟΣΟ ΦΤΗΝΑ ΑΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΊΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ;
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΡΙΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ, ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΑΝ ΓΕΝΝΗΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ! ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΕΙ. ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΝΑΞΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΙΩΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ, ΜΕ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ, ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ.

    Και μην είστε τόσο σίγουρη πως δεν έχω μεγαλώσει παιδιά. Ούτε ότι όποιος υποστηρίζει τα παραπάνω αυτονόητα πως είναι ντε και καλά gay, όπως κάνετε με εμένα τόσον καιρό.
    Γιατί τότε μοιάζετε με τους παλιούς ασφαλίτες, που όσους μιλούσαν για ανθρώπινη ελευθερία ή για ειρήνη τους χαρακτήριζαν συλήβδην «Κομμουνιστοσυμμορίτες»!

  42. Ο/Η perldion λέει:

    @k. Γανυμιδης: Κυνηγιομαστε στο διαδίκτυο!
    Και δεν μου λέτε ότι ΕΓΩ γράφω, και στην πρώτη σας παράγραφο μου το στέλνετε στα μούτρα, δεν είναι άραγε ευγενικό να βάζουμε ΚΑΙ τον εαυτό μας μέσα στον… Φιλιππικό;; Κύρηγμα κάνουμε;; Απ’ αυτό βγάλατε το συμπερασμα ΟΤΙ είμαι μια στριμμένη, στερημένη κι ανέραστη;; Είπα ποτέ ΤΕΤΟΙΟ πράγμα;; ΕΣΕΙΣ, κ. Γανυμίδη, έχετε δηλώσει την διαφορετικότητά σας!! Και μπράβο σας!!!
    Τώρα: Είστε σοβαρός όταν -ουσιαστικά- μου λέτε ΠΩΣ ο δρόμος πρέπει να μεγαλώνει τα παιδιά μας;; Αυτό ΛΕΤΕ μ’ ΟΛΑ τα κεφαλαία σας. ΠΑΙΔΙΑ κι ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα. Εκτός κι αν οι ενήλικες ΕΧΟΥΝ μείνει… παιδιά, κακό ΔΕΝ είναι γι’ ΑΥΤΑ αυτό, αλίμονο όμως των γονιών τους που τα έχουν ζευτεί ως το τέλος του ΔΙΚΟΥ τους χρόνου… Πάντως είστε τοίχος και δεν πέφτει τοίχος σέρνοντάς του… αυγά!!! Σας παραδέχομαι…

  43. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    @perldion: Έχει έναν δύο του παραλόγου εδώ μέσα. Αποφασίσατε να τους κάνετε παρέα;

  44. Ο/Η perldion λέει:

    @κ. Γανυμίδης: Με τούτα και με τ’ άλλα, οι ανισόρροποι, τα κατάφεραν να κάνουν 43 σχόλια σ’ ένα άρθρο που, το περιεχόμενό του, ΔΕν έχει καμιά σχέση με τις… πνευματομαχίες τους!!! Πάντως εξακολουθείτε ν’ απαντάτε… άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε!! Γειά σας.

  45. Ο/Η Γανυμίδης λέει:

    Όταν αντί να παραδεχόμαστε τις μαλακίες και τις αλληλοσυγκρουόμενες αρλούμπες που λέμε απαντάμε με «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» και μετά κατηγορούμε κι από πάνω το συνομιλιτή μας πως απαντά με «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε», αυτό ξεπερνά τις μέχρι τότε μαλακίες μας και γίνεται κουτοπονηριά. Και αποκάλυψη ενός μυαλού τυπικά ακαλλιέργητου, τουλάχιστον από επιστήμη, που παριστάνει το πολύξερο μόνο και μόνο από τα πασαλείμματα αναγνώσεων που έχει κάνει, τυπικό κόμπλεξ ημιμαθούς.

    Όμως εκτός από τον συνομιλητή υπάρχουν εδώ και δεκάδες μερικές χιλιάδες που μας διαβάζουν. Και που καταλαβαίνουν. Κι αυτό είναι που έχει σημασία!

    Άντε και καλό μπουρανί μπας και ξελαμπικάρεις!

  46. Ο/Η perldion λέει:

    @κ. Γανυμίδης: Συνεχίζεται το κυνήγι στο διαδίκτυο -open season.
    Δεν με λέτε, καλέ πότε ισχυρίστηκα ΠΩΣ είμαι μορφωμένη;; Μακριά από μένα η πολλή γνώση. Κι είν’ ο μόνον λόγος που έχω λαμπικαρισμένο μυαλό!! Το πολύ βλάφτει. ΟΛΑ τα πολυά βλάφτουνε. Παν μέτρον… Κι άμα το χάσαμε στην ντουλάπα μέσα μας…;;; Ααα, ούτε make-up δεν πασαλείβομαι… Κι απο γνώση…;;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *